3008 golf plus
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą 3008 golf plus. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem 3008 golf plus.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą 3008 golf plus. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem 3008 golf plus.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Golf GTI jest prekursorem klasy sportowych kompaktów. Jak jeździ nowa wersja? Czy warto zapłacić na kompakt prawie 120 tys. PLN?
Pierwszym w pełni elektrycznym Volkswagenem, który pojawi się w 2013 roku, będzie VW Golf Blue E-Motion. Kiedy patrzymy na samochód z zewnątrz trudno się domyślić, że pod maską kryje się silnik elektryczny.
Czy Mini Cooper musi być mały? Rozmiar dla Mini nie ma znaczenia. Wzbudzający kontrowersje „duży” Mini Countryman doczeka się wersji „Plus”.
Producenci prześcigają się w wprowadzaniu nowych technologii. Volkswagen chcąc dogonić swoich konkurentów wprowadził światła LED do jazdy w dzień w Polo i Golfach.
Najnowsza wersja najpopularniejszego kompaktu Europy zadebiutuje w czasie Paris Motor Show w przyszłym roku! Podczas gdy w Polsce swoich lat dożywają jeszcze Golfy „dwójki” a duża część Polaków cieszy się z zakupu sprawnej „trójki”, w czasie paryskiego show zadebiutuje siódma generacja Volkswagena Golfa!
Podczas prezentacji zorganizowanej dla polskich dziennikarzy, Audi pokazało nowe wersje A5. Auta przeszły niedawno drobny facelifting.
Volkswagen zaprezentował na Genewskim Salonie Samochodowym nowego Golfa GTI Cabriolet.
Siódma generacja kompaktowego przeboju z Wolfsburga pojawi się na rynku na przełomie roku. W rozmowie z niemieckim portalem „Auto, motor und sport”, Ulrich Hackenberg, członek Zarządu Volkswagena ds. techniki, ujawnił, że nowy Golf będzie o 80 kilogramów lżejszy od swojego poprzednika. Wagowo cofnie się zatem do czasów Golfa czwartej generacji.
Już wkrótce Volkswagen zaprezentuje kolejną, siódmą już generację swojego hitu sprzedażowego. Póki co, o popularność wśród klientów walczy wciąż Golf VI. Przetestowaliśmy wersję z turbodoładowanym silnikiem 1.2 TSI 105 KM.
Specjaliści od marketingu wymyślili sprytne pojęcie – tzw. klasę premium. Dzięki temu, możemy kupować przeciętne samochody w absurdalnie wysokich cenach – np. Audi A3 Sportback