1.9 tdi PD
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą 1.9 tdi PD. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem 1.9 tdi PD.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą 1.9 tdi PD. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem 1.9 tdi PD.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Samochody stajni Volkswagena uchodzą w naszym kraju za wzorowe. Chwali się je przede wszystkim za solidność wykonania oraz bezawaryjność. Jest w tym przekonaniu sporo racji, acz VW, podobnie jak każdy liczący się producent, ma na swoim sumieniu także kilka wpadek. Co nie udało się specjalistom z Wolfsburga?
Silnik 1.9 TDI jest wręcz kultową jednostką Volkswagena. Pojawił się jako następca turbodoładowanego silnika 1.9 TD o mocy 75 KM. Zastosowanie wtrysku bezpośredniego zwiększyło moc do 90 KM i obniżyło średnie spalanie.
Octavię RS i Octavię Scout można teraz nabyć z homologacją ciężarową, która umożliwia odliczenie podatku VAT. Samochody dołączają do szerokiej gamy modeli z homologacją ciężarową, oferowanych przez Škodę.
Audi zaprezentowało właśnie nowe Audi A6 Avant. To prawdziwie ekskluzywne auto, które zaspokoi najbardziej wybredne gusta i oczekiwania. Łączy ono w sobie wygodę auta klasy biznesowej i dynamikę auta sportowego. Oczywiście, trzeba też za nie słono zapłacić.
Skoda Superb w wersji Elegance to jedna z najciekawszych propozycji czeskiego koncernu. Jeśli dodamy do tego napęd 4×4 i automatyczną skrzynię biegów DSG otrzymamy interesujące auto o bardzo dobrych parametrach. Ale czy do najlepszego dostępnego wyposażenia naprawdę warto dopłacić?
Podczas prezentacji zorganizowanej dla polskich dziennikarzy, Audi pokazało nowe wersje A5. Auta przeszły niedawno drobny facelifting.
ŠKODA wyprodukowała swój 14-milionowy samochód. Jubileuszowym modelem jest Superb 2.0 TDI w wersji ‘Laurin & Klement’, który zjechał z taśmy montażowej w czeskiej fabryce w miejscowości Kvasiny i trafi do klienta z Niemiec.
Silnik 1.6 TDI to stosunkowo młoda konstrukcja. 4-cylindrowy silnik wysokoprężny we wszystkich wersjach jest wyposażony w turbosprężarkę o zmiennej geometrii (VTG), wtrysk typu Common Rail (CR) oraż filtr cząstek stałych DPF.
Kolejny artykuł z cyklu nowości 2012 roku poświęcimy samochodom segmentu A i B. Zapraszamy do lektury części drugiej.
Mieliśmy okazję testować Skodę Fabię z silnikiem 1.6 TDI o mocy 90 KM. To auto do bólu typowe, czy można napisać coś ciekawego o tym samochodzie?