1.2 htp spalanie
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą 1.2 htp spalanie. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem 1.2 htp spalanie.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą 1.2 htp spalanie. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem 1.2 htp spalanie.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Skoda Fabia 1.2 HTP po liftingu zmieniła się nieznacznie pod względem wyglądu. W ofercie pojawią się jednak nowe jednostki napędowe. Przetestowaliśmy model wyposażony w sprawdzoną jednostkę o mocy 70 KM.
Fiat Bravo w 2010 roku został nieznacznie odświeżony. Przetestowaliśmy popularną wersję wyposażoną w wysokoprężny silnik 1.6 Multijet o mocy 105 KM
Lifting Skody Fabii nie ograniczył się do kosmetycznych zmian nadwozia. Wprowadzono również nowe jednostki napędowe współpracujące ( opcjonalnie ) z dwusprzęgłową skrzynią DSG
Chevrolet poczynił istotny krok w stronę zapewnienia klientom z całego świata ekonomicznych pojazdów najwyższej klasy. W ciągu ostatnich miesięcy, dzięki spółce joint venture Shanghai GM, Chevrolet wprowadził na rynek chiński ekonomiczne modele Cruze i New Sail. Volt z napędem elektrycznym o rozszerzonym zasięgu pojawi się w roku 2011.
W czerwcu SEAT rozpoczął produkcję samochodów z roku modelowego 2011. Wraz nowym rokiem modelowym wprowadził do swojej oferty nowe silniki.
Czy diesel zawsze wychodzi taniej? Skoda Fabia 1.6 TDI spodoba się kierowcom często pokonujących długie trasy. W mieście lepiej się sprawdzą wersje benzynowe.
Skoda Octavia 1.6 TDI Greenline drugiej generacji w wersji kombi trafiła do polskich salonów. Model powiększy paletę ekologicznych aut marki Skoda. W sprzedaży auto będzie dostępne z silnikiem 1.6 TDI CR o mocy 105KM.
Mieliśmy okazję testować Skodę Fabię z silnikiem 1.6 TDI o mocy 90 KM. To auto do bólu typowe, czy można napisać coś ciekawego o tym samochodzie?
Współczesne samochody spalają coraz mniej paliwa, przynajmniej jeśli chodzi o wartości podawane przez producentów – w praktyce nie jest aż tak różowo…
W odpowiedzi na to pytanie nie ma żadnej filozofii. Po co zostało zadane? Przez spór, jaki toczy się obecnie w mediach o duże zanieczyszczenie powietrza w polskich miastach. Polaków trują stare auta. I truć będą, bo nie stać nas na nowe.