Najlepsza reklama samochodu w Polsce – Idea Awards
Film reklamujący Mitsubishi Lancera, stworzony na zlecenie polskiego oddziału marki spod znaku Trzech Diamentów, zdobył pierwsze miejsce w ogólnopolskim plebiscycie Idea Awards 2011. To sukces tym większy, że film wyprodukowany na bazie materiałów z centrali Mitsubishi, jest dziełem polskich twórców. To już druga Idea dla Mitsubishi – w ubiegłym roku wyróżniono w konkursie reklamę promującą model ASX.
Informacja: Mitsubishi
Film reklamujący Lancera miał za zadanie promocję modelu Lancer poprzez podkreślenie jego najważniejszych cech: niezawodności, bezpieczeństwa i komfortu oraz atrakcyjnej ceny. Przy pomocy elektronicznego „skanera” prześwietlał poruszający się po mieście samochód, ukazując jego kluczowe zalety. Był nadawany w październiku 2011 roku na antenach najważniejszych polskich stacji telewizyjnych, takich, jak TVP 1, TVN, Polsat, TVN 24, TVP Info, stanowiąc trzon kampanii reklamowej, która pojawiła się także w ogólnopolskiej prasie oraz lokalnych stacjach radiowych.
„Ten sukces jest dla nas szczególnie ważny, gdyż film wyprodukowany na bazie materiałów z naszej centrali jest dziełem polskich twórców. Miejskie otoczenie, w którym pokazano Lancera, to komputerowa animacja stworzona przez specjalistów z polskiej agencji Schulz Brand Friendly.” – podkreśla Magdalena Gałek odpowiedzialna za marketing i reklamę w polskim oddziale Mitsubishi Motors.
„Cieszymy się, że nasz spot telewizyjny został doceniony nie tylko przez fachowe i liczne jury , ale także przez internautów. Co najistotniejsze, skłoniła ona wielu klientów do wizyty w salonie a efekty są widoczne w wynikach sprzedaży.” – podsumowuje Gałek.
Mitsubishi Lancer to jeden z dwóch najpopularniejszych modeli Mitsubishi w Polsce. Od debiutu rynkowego najnowszej generacji Lancera do końca marca 2012 roku sprzedano w naszym kraju blisko 11 000 takich samochodów.
Idea Awards to pierwszy polski konkurs reklamy i jedyny, w którym nagradzani są reklamodawcy i marketingowcy. Celem organizatorów jest podniesienie standardów reklam na polskim rynku, poprzez wyróżnianie najlepszych z nich.
W XXI edycji konkursu wzięło udział ponad 500 reklam, na które przez cały rok głosowali internauci. Do finału przeszło trzydzieści osiem firm, które zdobyły najwięcej głosów w poszczególnych kwartałach, w czterech kategoriach MODA I URODA, MOTORYZACJA, MEDYCYNA oraz PRODUKTY I USŁUGI, składających się z następujących podkategorii: TV, PRASA, OUTDOOR. W finałowym etapie konkursu, reklamy zostały poddane ocenie jury, w którego skład wchodzi ponad pięćdziesięciu dyrektorów marketingu wiodących firm polskich i międzynarodowych.
Informacja: Mitsubishi