Škoda Octavia Internetowym Samochodem 2009 roku!
Škoda już po raz drugi zdobyła tytuł Internetowego Samochodu Roku. Zwycięzcą została Škoda Octavia, która zdecydowanie wyprzedziła drugiego w plebiscycie VW Golfa oraz trzeciego Opla Astrę.
Internetowy Samochód Roku to prestiżowe wyróżnienie, przyznawane najpopularniejszym samochodom, obecnym w polskim Internecie. Dwa lata temu w plebiscycie triumfowała również Škoda. Wtedy zwycięzcą została Fabia. Internauci, głosując na konkretne modele samochodów, robią to zupełnie nieświadomie. Można powiedzieć, że „głosują” podczas przeglądania szczegółowych informacji dotyczących m.in. cen wraz z danymi technicznymi, wersji wyposażenia, czy wreszcie przeglądając zdjęcia wybranych modeli. Pod uwagę brane jest bowiem zainteresowanie internautów informacjami o poszczególnych modelach, które jest mierzone liczbą kliknięć na każdą z odsłanianych witryn internetowych.
W drugiej połowie 2008 roku na rynku pojawiła się „odświeżona” wersja Škody Octavii. Od początku model cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem internautów, co przełożyło się na to, że w plebiscycie na Internetowy Samochód Roku model ten aż sześciokrotnie zajmował pierwsze miejsce w zestawieniach miesięcznych, a pięć razy był na drugim miejscu.