Porsche Carrera Cabriolet – w sam raz na zimę

Porsche zaprezentowało wersje najnowszej 911. 911 Carrera i 911 Carrera S powielają najnowsze rozwiązania. Nie posiadają za to dachu.

Porsche Carrera Cabriolet – po co nam dach?

Porsche Carrera CabrioletDzięki pozbyciu się dachu, nadwozie Porsche jest lżejsze. Lekki stelaż brezentowego pokrycia, został wykonany z użyciem stopów magnezu. Oszczędność masy daje pozytywne efekty, zwiększając osiągi i zmniejszając zużycie paliwa.

Silniki: 3.4 i 3.8 w zależności od wersji

Porsche Carrera Cabriolet911 Carrera Cabrio, zostało wyposażone w silnik w układzie boxer o pojemności 3.4 litra. Moc 350 KM przenoszona jest na tylne koła za pomocą siedmiobiegowej przekładni manualnej. Nieco mocniejsze jest Porsche 911 Carrera Cabrio S. Sześciocylindrowy silnik 3.8 zapewnia efektowne 400 KM. Siedmiobiegową skrzynię manualną można zamienić na dwusprzęgłową przekładnię Porsche (PDK).

Porsche Cabriolet na wiosnę w Polsce

Porsche Carrera CabrioletW naszym kraju, kabriolety Porsche zadebiutują dopiero na początku marca 2012 r., czyli wtedy, gdy powinien rozpoczynać się sezon na kabriolety. Zimowa eksploatacja nowego Porsche to na razie jedynie problem Niemców. Obecne ceny zaczynają się od 119 082 euro (obecnie ok. 533 500 zł) za Carrerę Cabriolet. Najtańsza Carrera Cabriolet S kosztuje 136 001 euro (586 884 zł)

Film promocyjny nowego Porsche:


Podobne wpisy:

Dołącz do nas na Facebooku i bądź na bieżąco!