vw automat dsg 7
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą vw automat dsg 7. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem vw automat dsg 7.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą vw automat dsg 7. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem vw automat dsg 7.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Elektronika coraz szybciej depcze po palcach tradycyjnym rozwiązaniom techniki, wprowadzając do utartych schematów konstrukcyjnych wiele nadzwyczajnych innowacji. Mechanika staje się coraz bardziej zależna od elektronicznych wynalazków. Spór zwolenników i przeciwników tej, bijącej popularność dziedziny, jest widoczny również podczas wymiany zdań o preferowanym układzie napędowym.
Zaczynamy długodystansowy test ciekawej wersji Skody Octavii 1.4 TSI DSG po face-liftingu. Prezentowane auto zostało wyposażone w ciekawy silnik 1.4 TSI o mocy 122 KM oraz siedmiobiegową skrzynię DSG. Funkcjonalne nadwodzie w wersji Ambiente posiada dużo miejsca dla kierowcy i pasażerów oraz funkcjonalny – 580 litrowy bagażnik.
Modyfikacje objęły również stylistykę nadwozia i technologie, w jakie wyposażono oba samochody. Znane są już ceny nowych modeli.
Lifting Skody Fabii nie ograniczył się do kosmetycznych zmian nadwozia. Wprowadzono również nowe jednostki napędowe współpracujące ( opcjonalnie ) z dwusprzęgłową skrzynią DSG
Przetestowaliśmy najnowsze Audi TTS Roadster. Czy 272 KM wystarczy aby zapewnić sportowe emocje? Czy skrzynia S-tronik ( DSG ) do dobre rozwiązanie dla sportowego samochodu?
Czy nowa automatyczna skrzynia biegów EDC z podwójnym sprzęgłem wprowadzana przez Renault skończy monopol skrzyni DSG?
W czerwcu br. ruszyła seryjna produkcja sportowej wersji popularnego modelu marki Škoda – Fabii RS. Od przyszłego tygodnia kierowcy z Polski mogą zamawiać Fabię RS w wersji nadwozia Hatchback i Combi.
Prawidłowe serwisowanie auta jest bardzo ważne i często kosztowne. Najtańsza Škoda Yeti z silnikiem 1.2 TSI o mocy 105 KM kosztuje 62 900 zł, więc można byłoby przypuszczać, że za serwisowanie auta też będzie trzeba „trochę” zapłacić, jednak tutaj na użytkowników czeka miła niespodzianka.
Przedstawiciele Bugatti powiedzieli to oficjalnie. Wkrótce nastąpi koniec produkcji Veyrona 16.4. Zamówienie na ostatni z serii trzystu egzemplarzy wpłynęło od Europejczyka. W ten sposób pewna karta historii motoryzacji zaczyna się zamykać. Zanim jednak pracownicy zgaszą światło w hali produkcyjnej, warto przypomnieć sobie chociaż fragment tej opowieści…
Skoda Rapid debiutuje na rynku w dość trudnym okresie. Pesymistyczne prognozy ekonomiczne, nieciekawa, jesienna pogoda, huragan w USA (z pewnością zwiastujący rychły koniec świata). Chwila – czy to czasem nie są warunki sprzyjające zakupom tanich, pojemnych i ekonomicznych aut?