volkswagen golf
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą volkswagen golf. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem volkswagen golf.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą volkswagen golf. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem volkswagen golf.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Golf już w 2008 roku otrzymał pięć gwiazdek w testach EuroNCAP. W obowiązującej od 1997 roku procedurze oceniano odporność na zderzenia czołowe i boczne oraz brano pod uwagę ochronę pieszych.
Golf GTI jest prekursorem klasy sportowych kompaktów. Jak jeździ nowa wersja? Czy warto zapłacić na kompakt prawie 120 tys. PLN?
Już w marcu 2012 podczas Geneva Motor Show Volkswagen zaprezentuje prawdopodobnie jeden z ostatnich podrygów Golfa MkVI – wersję cabrio GTI.
Według doniesień prasowych, na marcowych targach motoryzacyjnych w Genewie będzie można zobaczyć produkcyjną wersję nowego Golfa VI Cabrio. W najmocniejszej odmianie GTI.
Volkswagen zaprezentował na Genewskim Salonie Samochodowym nowego Golfa GTI Cabriolet.
Siódma generacja kompaktowego przeboju z Wolfsburga pojawi się na rynku na przełomie roku. W rozmowie z niemieckim portalem „Auto, motor und sport”, Ulrich Hackenberg, członek Zarządu Volkswagena ds. techniki, ujawnił, że nowy Golf będzie o 80 kilogramów lżejszy od swojego poprzednika. Wagowo cofnie się zatem do czasów Golfa czwartej generacji.
W sieci pojawiły się oficjalne zdjęcia Volkswagena Golfa VII generacji, który zadebiutuje jeszcze w tym roku. Pojawiły się też pierwsze informacje na temat ceny popularnego auta.
Już wkrótce Volkswagen zaprezentuje kolejną, siódmą już generację swojego hitu sprzedażowego. Póki co, o popularność wśród klientów walczy wciąż Golf VI. Przetestowaliśmy wersję z turbodoładowanym silnikiem 1.2 TSI 105 KM.
Kompakt za 100 tys. zł nie jest raczej samochodem ,,dla ludu” – przynajmniej nie naszym kraju. Jednak biorąc pod uwagę nietypowe ,,parametry” pojazdu trzeba przyznać, że VW Golf z silnikiem 2.0 TDI oraz skrzynią DSG może być ciekawą opcją…dla bogatych!
Polo uważany był do niedawna za miniaturkę Golfa, kupowaną przez ludzi, których po prostu nie stać na popularny kompakt Volkswagena. Dziś już tak nie jest. Konkurencja atakuje, oferując auta podobne do Golfa, w cenie Polo. Mimo to mały VW wciąż cieszy się popularnością. Dlaczego?