tsi 1,2
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą tsi 1,2. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem tsi 1,2.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą tsi 1,2. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem tsi 1,2.
Możliwość komentowania została wyłączona.
W nowym modelu Octavii jest już dostępny silnik 1.2 TSI o mocy 105KM (również ze skrzynią DSG). W praktyce zastąpi wysłużoną jednostkę 1.6 MPI o mocy 102 KM. Nowy silnik TSI jest droższy od silnika 1.6MPI zaledwie o 1100 pln.
Dynamiczny wygląd nowego VW Polo mocno upodobnił się do Golfa. Przetestowaliśmy najnowszą wersję benzynową 1.2 TSI o mocy 105 KM.
Skrzynia DSG to jak dwie skrzynie w jednej obudowie. W czasie jazdy wybrane są dwa biegi, jeden wyższy i drugi niższy.
Duży krok naprzód niemieckiej marki w Ameryce. Nowa Jetta sedan, która opiera się na koncepcie coupe została pokazana w Detroit.
Najnowsza generacja Cross Polo zadebiutowała podczas Genewskiego Salonu Samochodowego. Po zaprezentowanej w 2009 roku podstawowej wersji Polo i rekordowo oszczędnym Polo BlueMotion oraz zaprezentowanym również w Genewie GTI, czwarty model – Cross Polo – uzupełnia paletę tej serii.
Przetestowaliśmy odświeżoną Skodę Roomster 1.2 TSI. Czy dynamiczny i ekonomiczny silnik 1.2 TSI o mocy 105 KM zwiększy sprzedaż nowego Roomstera? Nie sądzę..
Producenci małych kompaktów coraz częściej wypuszczają na rynek sportowe odmiany swoich modeli. Takimi też z założenia miały być Skoda Fabia Monte Carlo oraz Ford Fiesta Sport. Niestety rasowo wyglądające auta do miana sportowych nie mogą nawet aspirować.
Ibiza to jeden z najlepiej sprzedających się modeli hiszpańskiego producenta w swoim segmencie w całej Europie. Do tej pory Ibiza sprzedała się w liczbie 500 000. Nowy model Seata zadebiutuje wiosną 2012 roku.
Już wkrótce Volkswagen zaprezentuje kolejną, siódmą już generację swojego hitu sprzedażowego. Póki co, o popularność wśród klientów walczy wciąż Golf VI. Przetestowaliśmy wersję z turbodoładowanym silnikiem 1.2 TSI 105 KM.
Czy najtańsza wersja Skody Yeti może pokonać nieco mniejsze, ale lepiej wyposażone Suzuki SX4? Czy nowoczesny turbodoładowany silnik Skody (1.2 TSI) jest lepszy niż ,,stary”, wolnossący 1.6 od Suzuki?