Druga generacja Volvo S60 jest reklamowana jako jeden z najbezpieczniejszych samochodów w historii. Ma zapewniać komfort i spokój na każdej drodze. My, sprawdziliśmy możliwości ekonomicznej wersji Drive, z silnikiem D2 1.6 115 KM, na polskich drogach…
Czasy, gdy nawigacje GPS miały tylko wyznaczać drogę, którą powinniśmy jechać by dotrzeć do celu, bezpowrotnie minęły. Testowany przez naszą redakcję, TomTom Go Live 1000, nie tylko wytyczy szlak, ale także podpowie nam, gdzie zatrzymać się na kawę, ile czasu stracimy w korkach, oraz…jaką pogodę zastaniemy w miejscu docelowym.
Druga generacja Mercedesa klasy B różni się od poprzednika bardziej niż może się wydawać na pierwszy rzut oka. Rodzinny kompaktowy minivan klasy premium to oryginalna konstrukcja. Przetestowaliśmy wersję z silnikiem benzynowym 1.6 o mocy 122 KM.
W amerykańskiej komedii ,,Sok z Żuka” z 1988 r., Michael Keaton wcielił się w rolę upiora Beetlejuice’a, którego przerażająca facjata szokowała bohaterów filmu. Nissan Juke, również wyróżnia się za sprawą oryginalnej aparycji. Jest przy tym nie mniej przebojowy niż główny bohater szalonej komedii. Przetestowaliśmy wersję Tekna z silnikiem 1.5 dCi 110 KM.
Motocykle enduro z roku na rok zyskują coraz większe rzesze fanów. Przybywa motocykli, obserwatorów i motocyklistów. Kiepsko jest z torami, ale to już temat innej opowieści. W tej bajce, przybliżymy Wam motocykle terenowe Husqvarna. Specjalnie dla Was udaliśmy się na tor crossowy do Myślenic, aby w pocie czoła, jeździć, testować i brudzić się w błocie. […]
Czy istnieje lepszy sposób na zwiększenie sprzedaży motocykla, niż podniesienie jego pojemności, a co za tym idzie osiągów? Może i jest to mało oryginalne i zajeżdża brakiem chęci stworzenia czegoś nowego od podstaw, ale zazwyczaj udaje się większości producentów na świecie. W przypadku Yamahy FZ8 Fazer też powinno się udać.
Opel Astra GTC to w pewnym sensie unikatowy samochód. Nie chodzi o 140-konny silnik 1.4 Turbo, czy ciekawie zaprojektowane nadwozie. To wszystko ma konkurencja, jest jednak coś, czego konkurencja nie ma…
Polo uważany był do niedawna za miniaturkę Golfa, kupowaną przez ludzi, których po prostu nie stać na popularny kompakt Volkswagena. Dziś już tak nie jest. Konkurencja atakuje, oferując auta podobne do Golfa, w cenie Polo. Mimo to mały VW wciąż cieszy się popularnością. Dlaczego?
Czy najtańsza wersja Skody Yeti może pokonać nieco mniejsze, ale lepiej wyposażone Suzuki SX4? Czy nowoczesny turbodoładowany silnik Skody (1.2 TSI) jest lepszy niż ,,stary”, wolnossący 1.6 od Suzuki?
Jak głosi przysłowie – ,,nie ma róży bez kolców”. Zazwyczaj, jeśli samochód dostarcza sportowych wrażeń, to nie jest komfortowy. Jeśli jest tani, to nie jest dobrze wyposażony. Jeśli jest kompaktem, to nie jest piękny. Wszystko się zgadza – chyba, że rozmawiamy o Renault Megane GT!