test bmw 335d
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą test bmw 335d. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem test bmw 335d.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą test bmw 335d. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem test bmw 335d.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Drzwi klasy premium otwiera dla nas BMW serii 1. Przetestowaliśmy wersję 120d z dwulitrowym turbodieslem o mocy 184 KM i automatyczną ośmiostopniową skrzynią biegów.
Jak będą wyglądać luksusowe limuzyny za 20 lat? Nie zdziwił bym się, gdyby samochody w stylu BMW 5 Gran Turismo wyparły z czasem klasyczne Sedany!
Przetestowaliśmy bogato wyposażoną wersję Chevroleta Spark-a LS z silnikiem 1.0 DOHC. Obszerne wnętrze, ekonomiczny silnik, stylowy wygląd – to główne zalety nowego Spark-a.
BMW M3 kończy 25 lat i z tej okazji marka podsumowuje osiągnięcia swojego modelu w wielu wcieleniach.
Aby przekonać się do Renault Grand Scenic 2.0 dCi wcale nie trzeba mieć siedmioosobowej rodziny. Duża przestrzeń, mocny i cichy silnik 2.0 dCi, pomysłowe wnętrze. Nic dziwnego, Renault Scenic jest jednym z najlepiej sprzedających się aut w swoim segmencie.
Za kilka miesięcy koncepcyjne BMW serii 6 coupe, którego premiera będzie miała miejsce pod koniec września, trafi do produkcji.
Jak przekonuje producent, Opel Insignia 2.0 CDTI ecoFLEX to idealne połączenie dynamiki i ekonomii. Nie do końca można się z tą tezą zgodzić co nie zmiania faktu, że Opel Insignia potrafi pozytywnie zaskoczyć…
Opel Corsa jest często wykorzystywany jako samochód firmowy. Czy rzeczywiście łączy komfort podróżowania w trasie z ekonomią? Szukając odpowiedzi na to pytanie, przetestowaliśmy wersję EcoFLEX z wysokoprężnym silnikiem 1.3 CTDI.
92-konny Peugeot 207 1.6 HDI jest jednym z najbardziej oszczędnych aut dostępnych na rynku. Najważniejsze, że obiecywane przez producenta spalanie ( 4,4 l / 100km) jest możliwe do osiągnięcia w praktyce!
Mercedes 560 SEC w chwili zakupu w 1989 roku kosztował tyle co 9 popularnych Mercedesów 190. Czy był wart tych astronomicznym pieniędzy? Po latach widać, że tak!