skrzynia quattro
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą skrzynia quattro. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem skrzynia quattro.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą skrzynia quattro. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem skrzynia quattro.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Dokładnie przed 30 laty na scenie pojawił się samochód, który miał zmienić świat techniki: 3 marca 1980 roku pierwsze Audi quattro stanęło w świetle jupiterów Genewskiego Salonu Samochodowego. Ten zdobywający wszystkie możliwe nagrody model z czterema pierścieniami rozpoczął pełną sukcesów historię, która trwa nieprzerwanie do dziś.
Audi Quattro zaprezentowany w Paryżu nawiązuje do swojego przodka zaprezentowanego trzydzieści lat temu w Genewie.
256 KM pod maską, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 5,7 s, napęd quattro – te dane nie pochodzą z katalogu sportowego Audi S5. Należą do jego młodszego brata – miejskiego A1. Niemcy po raz kolejni udowodnili, że w ich gamie nie ma auta, z którego nie potrafiliby zrobić sportowego bolidu. Powstaną jednak tylko […]
Sporty motorowe, po raz kolejny posłużą koncernowi AUDI AG do wprowadzenia nowych technologii. Przygotowany przez markę z czterema pierścieniami nowy samochód wyścigowy Le Mans, jest pierwszym na świecie pojazdem LMP1, który łączy w sobie wysoce wydajny silnik TDI z system hybrydowym. Wraz z nim, w całkiem nowej postaci, świętuje swój powrót na tor wyścigowy napęd […]
Audi Q5 – SUV z segmentu klasy średniej stał się teraz bardziej atrakcyjny, wydajny i sportowy. Audi Q5 hybrid quattro to pierwszy seryjny model hybrydowy tej marki. Łączy moc silnika V6 z zużyciem paliwa na poziomie jednostki czterocylindrowej.
Już za niecały miesiąc, kolejny prestiżowy sukces będzie w zasięgu Audi. 16 i 17 czerwca, po raz pierwszy pojazd hybrydowy stanie do walki o zwycięstwo w 24-godzinnym wyścigu w Le Mans.
Coraz więcej producentów oferuje mocne i stosunkowo tanie auta z praktycznymi nadwoziami typu hatchback. Jednak nie zawsze duża moc efektywnie przekłada się na wrażenia z jazdy, przedni napęd często nie zapewnia odpowiedniej trakcji. Nowe Audi S1 ma na szczęście zapęd 4×4 w standardzie!