silniki w aveo
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą silniki w aveo. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem silniki w aveo.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą silniki w aveo. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem silniki w aveo.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Ekonomiczny, uniwersalny, wygodny, tani – ideał miejskiego samochodu – czy taki jest Chevrolet Aveo? Nie – ale niewiele mu brakuje! Przetestowaliśmy pięciodrzwiową wersję Chevroleta Aveo z silnikiem 1.2 o mocy 84 KM
Już w przyszłym roku, Chevrolet Cruze będzie dostępny z turbodoładowanym silnikiem benzynowym o pojemności 1.4 l. Według zapewnień producenta, nowa jednostka zagwarantuje dobre osiągi przy minimalnym zużyciu paliwa.
Dwie duże marki samochodowe wkrótce wprowadzą do sprzedaży nowe ekologiczne jednostki napędowe. Honda prezentuje plany na nowego, oszczędnego diesla, Volkswagen, zmodyfikowany silnik 1.4 TSI z funkcją odłączania cylindrów.
Volkswagen zapowiada nową wersję popularnego silnika 2.0 TDI. Nowa jednostka ma zapewnić lepsze osiągi (190KM) oraz wyższą kulturę pracy.
Produkowane przez VW silniki SDI odznaczają się rewelacyjną trwałością i niskim spalaniem. Ze względu na słabe osiągi i niską kulturę pracy zostały jednak wyparte przez nowsze jednostki TDI, szkoda…
Auta z nadwoziem sedan wciąż cieszą się w Polsce dużym zainteresowaniem. Choć są mniej praktyczne od hatchback’ów, wielu odbiorców uważa je za bardziej prestiżowe. Przetestowaliśmy dwa sedany Chevroleta – reprezentanta segmentu B – Aveo oraz nieco większy model Cruze. Wnioski są zaskakujące.
Nowa, turbodoładowana jednostka benzynowa Renault już montowana jest w modelach Megane i Scenic. Wkrótce trafi pod maskę Dacii Lodgy. Co to za jednostka i jakie ma parametry?
Silnik benzynowy z zapłonem iskrowym, bezpośrednim wtryskiem paliwa, turbosprężarką i systemem Start&Stop. Takie odważne połączenie zaproponowali konstruktorzy nowych silników SIDI Ecotec Opla.
Producenci samochodów dążą do tego, by sprzedawać jak najwięcej i zarabiać na serwisie. Jak dotąd byli więc przychylni wprowadzaniu norm ekologicznych, dzięki którym silniki są coraz bardziej awaryjne i nietrwałe. Najnowsze restrykcje mogą jednak znacznie nadszarpnąć budżety koncernów.
Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego wiele różnych modeli samochodów ma indentyczną moc silnika? Ile KM mają Audi A8 3.0 TDI, Mercedes S350 CDI i BMW 730d? Tyle samo, dokładnie 258 KM (185 kW) – myślicie, że to przypadek? Oczywiście, że nie – to przemyślana polityka…