silnik 1.6 gdi
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą silnik 1.6 gdi. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem silnik 1.6 gdi.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą silnik 1.6 gdi. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem silnik 1.6 gdi.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Hyundai ogłosił właśnie cennik odświeżonego modelu i30. Nową generację jednego z najpopularniejszych przedstawicieli segmentu C można mieć za minimum 50 900 zł.
Wraz z premierą nowej generacji Kii cee’d na polskim rynku debiutuje pierwsza automatyczna skrzynia dwusprzęgłowa grupy Hyundaia – DCT. Mieliśmy okazję jeździć cee’dem wyposażonym w ten nowoczesny system.
Hyundai Veloster to jeden z najbardziej oryginalnych aut dostępnych na rynku. Czy czterodrzwiowy hatchback z 140-konnym silnikiem 1.6 GDI może zagrozić takim konkurentom jak VW Scirocco lub Renault Megane Coupe?
Toyota ma spore doświadczenie w produkowaniu niezawodnych i wytrzymałych silników diesla. Legendarne Cariny czy Corolle mogły przejeżdżać bezawaryjnie olbrzymie przebiegi rzędu 500-700 tys. km. Czy nowoczesne silniki D4D są tak samo udane?
Škoda Auto zaprezentowała zmiany dotyczące modeli ze swego portfolio, które zostaną wprowadzone dla roku modelowego 2011. Będą one dotyczyły głównie silników – nowe jednostki napędowe oparte są na nowoczesnej technologii common rail, która zastąpi dotychczas stosowany system pompowtryskiwaczy.
SEAT zaktualizował ofertę silnikową w modelach Ibiza, Leon, Altea i Exeo. Ibiza jest teraz dostępna z nową 105-konną jednostką 1.2 TSI w połączeniu ze skrzynią manualną przekładnią DSG, zastępującą 105-konny silnik 1.6 MPi. Modele Altea i León dostępne są z silnikiem 2.0 TDI CR o mocy 140 KM z technologią common rail oraz skrzynią manualną […]
Koreańczycy tym razem ruszają do walki w segmencie D. Model i40 ma pokonać takie auta jak Volkswagen Passat Variant, czy Opel Insignia Tourer. Czy to czasem nie za bardzo ambitny plan?
Niemiecki producent z Ingolstadt postanowił rozszerzyć ofertę silnikową swojego topowego, a zarazem największego SUVa. Silnik to nowoczesna jednostka wysokoprężna V6 TDI o mocy 204 KM. Jednostka na razie, trafi pod maski egzemplarzy sprzedawanych w Wielkiej Brytanii.
Rodzina silników wysokoprężnych TDI oferowana jest głównie w samochodach z grupy Volkswagena ( VW, Audi, Seat, Skoda oraz w Porsche ). Silniki TDI trafiały również do samochodów Volvo (np. Volvo 850), Chrysler/Jeep, Mitsubishi (2.0 TDI sprzedawany był jako 2.0 DiD)
Hyundai Elantra nie jest rynkową nowością. Oferowany jest tylko w jednej wersji silnikowej i to w cenie porównywalnej z najlepszymi autami w segmencie! Czy takie auto ma jakikolwiek sens?