Nowy model Partnera jest już dostępny z sprzedaży od dłuższego czasu. Ma sporo zalet, jednak jeszcze do niedawna można było kupić Partnera Origin w bardzo atrakcyjnych cenach.
Czy istnieje lepszy sposób na zwiększenie sprzedaży motocykla, niż podniesienie jego pojemności, a co za tym idzie osiągów? Może i jest to mało oryginalne i zajeżdża brakiem chęci stworzenia czegoś nowego od podstaw, ale zazwyczaj udaje się większości producentów na świecie. W przypadku Yamahy FZ8 Fazer też powinno się udać.
Opel Astra GTC to w pewnym sensie unikatowy samochód. Nie chodzi o 140-konny silnik 1.4 Turbo, czy ciekawie zaprojektowane nadwozie. To wszystko ma konkurencja, jest jednak coś, czego konkurencja nie ma…
Polo uważany był do niedawna za miniaturkę Golfa, kupowaną przez ludzi, których po prostu nie stać na popularny kompakt Volkswagena. Dziś już tak nie jest. Konkurencja atakuje, oferując auta podobne do Golfa, w cenie Polo. Mimo to mały VW wciąż cieszy się popularnością. Dlaczego?
Czy najtańsza wersja Skody Yeti może pokonać nieco mniejsze, ale lepiej wyposażone Suzuki SX4? Czy nowoczesny turbodoładowany silnik Skody (1.2 TSI) jest lepszy niż ,,stary”, wolnossący 1.6 od Suzuki?
Jak głosi przysłowie – ,,nie ma róży bez kolców”. Zazwyczaj, jeśli samochód dostarcza sportowych wrażeń, to nie jest komfortowy. Jeśli jest tani, to nie jest dobrze wyposażony. Jeśli jest kompaktem, to nie jest piękny. Wszystko się zgadza – chyba, że rozmawiamy o Renault Megane GT!
Jednostka napędowa testowego Focusa realizuje założenia ,,downsizingu”. W teorii ma zapewniać dobre osiągi i niskie spalanie, jednak w praktyce nie jest tak różowo…
Kompakt za 100 tys. zł nie jest raczej samochodem ,,dla ludu” – przynajmniej nie naszym kraju. Jednak biorąc pod uwagę nietypowe ,,parametry” pojazdu trzeba przyznać, że VW Golf z silnikiem 2.0 TDI oraz skrzynią DSG może być ciekawą opcją…dla bogatych!
Najciekawszym elementu testu nie był sam samochód, ale reakcje różnych, przypadkowych osób które mogły ,,doświadczyć” Rapida. Co ciekawe, reakcje i oceny różnych osób były niemal biegunowo odmienne…
Ford udowodnił, że nawet z prostokątnego auta potrafi zrobić coś, na co chce się popatrzeć. Tourneo Connect mimo swojej „busowej” natury, jest jednym z najciekawszych aut rodzinnych na rynku.