rwd awd fwd
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą rwd awd fwd. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem rwd awd fwd.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą rwd awd fwd. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem rwd awd fwd.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Napęd na cztery koła, napęd przedni, napęd tylny – co tak naprawdę kryje się pod skrótami AWD, FWD, RWD?
Nowym modelem S60, Volvo mocno zaatakowało konkurentów klasy średniej. Nowoczesne jednostki napędowe, ciekawy design, bogate wyposażenie oraz najwyższy poziom bezpieczeństwa mają być głównymi zaletami nowego S60.
Znane są ceny Suzuki Kizashi na rynku niemieckim, gdzie sprzedaż ma się rozpocząć jesienią bieżącego roku.
SsangYong wprowadził na Polski rynek zupełnie nowy model SUV-a. Nowe Korando kusi atrakcyjną ceną (od 86 800 PLN ) i mocnym, 175 konnym silnikiem diesla. Czy nowe Korando ( z 5-letnią gwarancją ) podreperuje nieco nadszarpnięty wizerunek koreańskiej marki SsangYong?
W salonach niedawno zadebiutował Fiat Freemont. To potężne auto, które jest owocem współpracy włoskiego koncernu z amerykańskim Chrysler Group. Czas na bliższe zapoznanie z Włochem amerykańskiego pochodzenia, na dodatek mającego korzenie w Meksyku (auto jest produkowane w Toluce).
Paleta jednostek silnikowych Opla Insigni zostanie uzupełniona o nową, turbodoładowaną jednostkę wysokoprężną. 195-konne BiTurbo CDTI o pojemności 2.0 doskonale wpisuje się w ideę downsizingu.
Lancia dość późno zdecydowała się na ogłoszenie swoich planów wystawowych na salon w Genewie. Najważniejszym punktem będzie prezentacja nowego modelu Flavia w wersji cabrio.
Subaru przekonuje, że napęd Symmetrical AWD w połączeniu z silnikami boxer to najlepsza koncepcja budowania samochodów z napędem na 4 koła. Silnik ma nie generować wibracji i lepiej reagować na dodanie gazu, środek ciężkości auta jest obniżony – Nobel z fizyki dla Subaru?
Najbardziej klasyczny rodzaj napędu – silnik umieszczony z przodu (wzdłużnie) i napęd na tylną oś. Oczywiście, w tym przypadku silnik nie musi się znajdować z przodu (choć to najbardziej popularne rozwiązanie), często sportowe auta mają silnik umiejscowiony centralnie (przed tylną osią) lub nawet za tylną osią (np. Porsche 911).
Na naszym rynku to najbardziej popularna opcja, silnik umiejscowiony z przodu (zazwyczaj poprzecznie) i napęd na koła przednie. Takie rozwiązanie jest najprostsze i najtańsze. Silnik i skrzynia biegów są umiejscowione z przodu więc ,,dociskają” oś napędową zapewniając dobrą trakcję.