polo gti silnik
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą polo gti silnik. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem polo gti silnik.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą polo gti silnik. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem polo gti silnik.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Nowe Polo GTI z silnikiem 1.4 TSI o mocy 180 KM oraz skrzynią DSG przyspiesza do 100km/h w takim samym czasie jak VW GOLF GTI! – to nowość. Nie ma jeszcze podanych oficjalnych cen Polo GTI ale prawdopodobnie będą zbliżone do SEAT-a Ibizy Cupra również wyposażonego w taką samą jednostkę napędową i skrzynię biegów. SEAT […]
Od nowego roku, a dokładnie już od 2 stycznia oferta polskich salonów Volkswagena wzbogaci się o dwa nowe modele: Polo GTI oraz jubileuszową wersję Golfa GTI – Edition 35. Dynamika, świetne prowadzenie i ogromna frajda z jazdy przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa to, zdaniem producenta, wspólny mianownik tych dwóch samochodów.
Przy okazji wprowadzenia na rynek nowych modeli Volvo S60 i Volvo V60, Volvo wprowadza nowe jednostki benzynowe o pojemności 1.6 litra GTDi.
W końcu klienci doczekali się Outlandera z japońskim dieslem pod maską – 2.2 DID Mivec. Dotychczas można było kupić Outlandera z klekoczącym, 140 konnym 2.0 TDI od VW lub 2.2 DID o mocy 156 KM produkcji francuskiego koncernu PSA.
Najnowszy silnik Renault wyznacza standardy w klasie nowoczesnych turbodiesli. 130-konna jednostka Energy 1.6 dCi, zapewnia dobre osiągi przy rewelacyjnie niskim spalaniu. Szkoda tylko, że jest (w chwili obecnej) jedynie w modelach Scenic i Grand Scenic.
Mercedes wprowadza do oferty nowy silnik benzynowy. 5,5-litrowe V8 o oznaczeniu M152 trafi pod maskę aut z serii AMG. Jednostka ma dostarczyć moc i wyważyć ją z ekologią.
Już w marcu 2012 podczas Geneva Motor Show Volkswagen zaprezentuje prawdopodobnie jeden z ostatnich podrygów Golfa MkVI – wersję cabrio GTI.
Trzycylindrowe silniki TDI w teorii miały zapewniać wyjątkowe niskie spalanie oraz oferować przyzwoite osiągi. W praktyce zarówno silnik 1.2 TDI jak i większy 1.4 TDI niezbyt dobrze wywiązują się z tego zadania.
Silnik 1.9 TDI jest wręcz kultową jednostką Volkswagena. Pojawił się jako następca turbodoładowanego silnika 1.9 TD o mocy 75 KM. Zastosowanie wtrysku bezpośredniego zwiększyło moc do 90 KM i obniżyło średnie spalanie.
Według doniesień prasowych, na marcowych targach motoryzacyjnych w Genewie będzie można zobaczyć produkcyjną wersję nowego Golfa VI Cabrio. W najmocniejszej odmianie GTI.