polo+GTI
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą polo+GTI. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem polo+GTI.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą polo+GTI. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem polo+GTI.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Nowe Polo GTI z silnikiem 1.4 TSI o mocy 180 KM oraz skrzynią DSG przyspiesza do 100km/h w takim samym czasie jak VW GOLF GTI! – to nowość. Nie ma jeszcze podanych oficjalnych cen Polo GTI ale prawdopodobnie będą zbliżone do SEAT-a Ibizy Cupra również wyposażonego w taką samą jednostkę napędową i skrzynię biegów. SEAT […]
Od nowego roku, a dokładnie już od 2 stycznia oferta polskich salonów Volkswagena wzbogaci się o dwa nowe modele: Polo GTI oraz jubileuszową wersję Golfa GTI – Edition 35. Dynamika, świetne prowadzenie i ogromna frajda z jazdy przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa to, zdaniem producenta, wspólny mianownik tych dwóch samochodów.
Dynamiczny wygląd nowego VW Polo mocno upodobnił się do Golfa. Przetestowaliśmy najnowszą wersję benzynową 1.2 TSI o mocy 105 KM.
Nowy Seat Ibiza idealnie wpisuję się w hasło reklamowe Seata :,,Niemiecka precyzja, Hiszpański temperament”. Nie przeszkadza nawet silnik 1.4 o mocy jedynie 85 KM.
Najnowsza generacja Cross Polo zadebiutowała podczas Genewskiego Salonu Samochodowego. Po zaprezentowanej w 2009 roku podstawowej wersji Polo i rekordowo oszczędnym Polo BlueMotion oraz zaprezentowanym również w Genewie GTI, czwarty model – Cross Polo – uzupełnia paletę tej serii.
Już w marcu 2012 podczas Geneva Motor Show Volkswagen zaprezentuje prawdopodobnie jeden z ostatnich podrygów Golfa MkVI – wersję cabrio GTI.
Najnowszy model Peugeot – 208, stał się bazą do stworzenia dwóch aut koncepcyjnych. XY Concept i GTi Concept, podobnie jak ich technologiczny rodzic, zadebiutują podczas marcowego salonu samochodowego w Genewie.
Według doniesień prasowych, na marcowych targach motoryzacyjnych w Genewie będzie można zobaczyć produkcyjną wersję nowego Golfa VI Cabrio. W najmocniejszej odmianie GTI.
Polo uważany był do niedawna za miniaturkę Golfa, kupowaną przez ludzi, których po prostu nie stać na popularny kompakt Volkswagena. Dziś już tak nie jest. Konkurencja atakuje, oferując auta podobne do Golfa, w cenie Polo. Mimo to mały VW wciąż cieszy się popularnością. Dlaczego?
Jak głosi przysłowie – ,,nie ma róży bez kolców”. Zazwyczaj, jeśli samochód dostarcza sportowych wrażeń, to nie jest komfortowy. Jeśli jest tani, to nie jest dobrze wyposażony. Jeśli jest kompaktem, to nie jest piękny. Wszystko się zgadza – chyba, że rozmawiamy o Renault Megane GT!