polo 1.4 gti
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą polo 1.4 gti. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem polo 1.4 gti.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą polo 1.4 gti. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem polo 1.4 gti.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Nowe Polo GTI z silnikiem 1.4 TSI o mocy 180 KM oraz skrzynią DSG przyspiesza do 100km/h w takim samym czasie jak VW GOLF GTI! – to nowość. Nie ma jeszcze podanych oficjalnych cen Polo GTI ale prawdopodobnie będą zbliżone do SEAT-a Ibizy Cupra również wyposażonego w taką samą jednostkę napędową i skrzynię biegów. SEAT […]
Od nowego roku, a dokładnie już od 2 stycznia oferta polskich salonów Volkswagena wzbogaci się o dwa nowe modele: Polo GTI oraz jubileuszową wersję Golfa GTI – Edition 35. Dynamika, świetne prowadzenie i ogromna frajda z jazdy przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa to, zdaniem producenta, wspólny mianownik tych dwóch samochodów.
Dynamiczny wygląd nowego VW Polo mocno upodobnił się do Golfa. Przetestowaliśmy najnowszą wersję benzynową 1.2 TSI o mocy 105 KM.
Nowy Seat Ibiza idealnie wpisuję się w hasło reklamowe Seata :,,Niemiecka precyzja, Hiszpański temperament”. Nie przeszkadza nawet silnik 1.4 o mocy jedynie 85 KM.
Premiera nowego VW Polo Sedan miała miejsce w Moskwie na oczach wybranych gości. Nowy VW Polo poszerza zakres Volkswagena i jest pomostem pomiędzy Passatem i Jettą a „małym” samochodem rodzinnym. Wysokie standardy współgrają z cenami, nową limuzynę będzie można kupić od 10 tys. euro. Nowa limuzyna jest budowana w kompletnie nowej linii montażowej w fabryce […]
Najnowsza generacja Cross Polo zadebiutowała podczas Genewskiego Salonu Samochodowego. Po zaprezentowanej w 2009 roku podstawowej wersji Polo i rekordowo oszczędnym Polo BlueMotion oraz zaprezentowanym również w Genewie GTI, czwarty model – Cross Polo – uzupełnia paletę tej serii.
Producenci prześcigają się w wprowadzaniu nowych technologii. Volkswagen chcąc dogonić swoich konkurentów wprowadził światła LED do jazdy w dzień w Polo i Golfach.
Najnowszy model Peugeot – 208, stał się bazą do stworzenia dwóch aut koncepcyjnych. XY Concept i GTi Concept, podobnie jak ich technologiczny rodzic, zadebiutują podczas marcowego salonu samochodowego w Genewie.
Polo uważany był do niedawna za miniaturkę Golfa, kupowaną przez ludzi, których po prostu nie stać na popularny kompakt Volkswagena. Dziś już tak nie jest. Konkurencja atakuje, oferując auta podobne do Golfa, w cenie Polo. Mimo to mały VW wciąż cieszy się popularnością. Dlaczego?
Jak głosi przysłowie – ,,nie ma róży bez kolców”. Zazwyczaj, jeśli samochód dostarcza sportowych wrażeń, to nie jest komfortowy. Jeśli jest tani, to nie jest dobrze wyposażony. Jeśli jest kompaktem, to nie jest piękny. Wszystko się zgadza – chyba, że rozmawiamy o Renault Megane GT!