Wraz z modelem 508 Peugeot kontynuuje swoją międzynarodową ofensywę: model będzie produkowany we Francji dla rynku europejskiego, a następnie w Chinach, dla największego rynku na świecie.
Duży, elegancki i oszczędny. To trzy przymiotniki najlepiej charakteryzujące nowego Peugeot 508 2.0 HDi. Efektownie wyglądająca limuzyna zadebiutowała na naszym rynku na początku bieżącego roku jako rozwinięcie wysłużonego modelu 407. Czy zdobędzie serca polskich klientów?
EX1 to najnowszy pojazd koncepcyjny od Peugeot’a, który ma być uczczeniem 200-lecia istnienia marki.
92-konny Peugeot 207 1.6 HDI jest jednym z najbardziej oszczędnych aut dostępnych na rynku. Najważniejsze, że obiecywane przez producenta spalanie ( 4,4 l / 100km) jest możliwe do osiągnięcia w praktyce!
Na pierwszy rzut oka, nowy Peugeot 308 prezentuje się bardzo dynamicznie, wręcz agresywnie. Jednak testowy model 1.6 HDI Blue Lion najlepiej czuje się przy spokojnej jeździe w trasie, zapewnia wysoki komfort oraz bardzo niskie spalanie.
Już w przyszłym roku, Peugeot zaprezentuje następcę wysłużonego modelu 207, czyli 208. Zanim jednak to się stanie warto przyjrzeć się temu, co znajduje się w obecnej ofercie. A jest tam kilka ciekawych wersji – na przykład testowany przez naszą redakcję 207 SW Outdoor.
Peugeot RCZ w najmocniejszej wersji z silnikiem 1.6 THP 200 KM doskonale wypada w roli obiektu westchnień właścicieli zwykłych kompaktów, rodzinnych kombi, czy vanów. Sprawdziliśmy, czy sportowy supersamochód jeździ równie dobrze jak wygląda. Niestety kilkudniowy test nie pozwolił wyleczyć się z marzeń. RCZ to po prostu fantastyczne auto.
Na międzynarodowy salon motoryzacyjny w Genewie, trwający od 6 do 18 marca 2012 r., Peugeot przygotował wiele gorących nowości. Baczną uwagę należy skierować na model 208, następcę wysłużonego Peugeota 207 produkowanego od 2006 roku. Promocję nowego auta ma dodatkowo wzmocnić specjalna edycja, prezentująca nową stylistykę – Ice Velvet
Czy w kombi, opartym na aucie kompaktowym można legalnie przewieźć siedem osób? Tak, pod warunkiem, że jest to Peugeot 308 SW. Przetestowaliśmy przestronne kombi, wyposażone w ekonomiczny silnik wysokoprężny 1.6 e-HDi o mocy 112 KM.
Nowe modele samochodów ,,pęcznieją” – są coraz większe, cięższe, droższe…Peugeot wprowadzając model 208 nie chce iść po najmniejszej linii oporu,. Nowy model ma być przestronniejszy, ale lżejszy, ma się lepiej prowadzić, ale zużywać mniej paliwa – czy to w ogóle jest możliwe?