mazda
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą mazda. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem mazda.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą mazda. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem mazda.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Oferta modeli Mazdy dostępnych z homologacją ciężarową i możliwością odliczenia 22% podatku VAT obejmuje już Mazdę3, Mazdę5, Mazdę6 i Mazdę CX-7.
Mazda Kazamai, model zaprezentowany do tej pory tylko raz – w 2008 r. podczas salonu samochodowego w Moskwie, uświetnił galę finałową konkursu Mazdy. Uroczystego odsłonięcia samochodu dokonał Peter Birtwhistle – główny projektant Mazdy w Europie.
Mazda 2 – Światowy Samochód Roku 2008 – przeszła facelifting i będzie miała w Paryżu swoją europejską premierę. Oprócz tego Mazda szykuje też inne niespodzianki.
Mazda pozwoliła rzucić okiem na swój nowy pomysł – Shinari concept ma być początkiem nowego designu marki.
W kampanii reklamowej modelu Mazda6 po raz pierwszy wykorzystano komunikację opartą na interaktywnej aplikacji na tablecie iPad®.
Mazda przygotowała dla właścicieli samochodów wyjątkową kampanię w serwisach na okres zimowy. Wszystkie autoryzowane stacje obsługi Mazdy w Polsce oferują promocyjną cenę przeglądu samochodu (99 zł brutto) oraz znacznie obniżone ceny części zamiennych i akcesoriów.
Japończycy po latach konserwatyzmu zaczynają się otwierać na nowe rozwiązania. Świetnym przykładem jest Mazda prezentująca właśnie najnowsze auto typu crossover. CX-5 już w przyszłym roku w salonach.
Mazda wypuściła na rynek odświeżoną wersję modelu 3. Auto po raz pierwszy zostało zaprezentowane niespełna miesiąc temu na salonie we Frankfurcie. Teraz jest już dostępne w salonach sprzedaży i, co ważne, kosztuje mniej niż model sprzed liftingu.
Mazda CX-5 już niebawem dostępna będzie w polskich salonach. Znane są już ceny najnowszego SUV- a tego japońskiego producenta.
Film reklamowy Mazdy „Przełamujemy konwencje”, zaprezentowany po raz pierwszy podczas ubiegłorocznego salonu samochodowego w Genewie, został jednym ze zwycięzców drugiej edycji konkursu Ads Worth Spreading (Reklamy Warte Rozpowszechniania). Konkurs organizuje organizacja non-profit TED, która skupia ludzi z trzech dziedzin: technologii, rozrywki i designu (Technology, Entertainment, Design). Jego celem jest „nagrodzenie innowacji, geniuszu i inteligencji w […]