Mazda 6 z iPadem®
W kampanii reklamowej modelu Mazda6 po raz pierwszy wykorzystano komunikację opartą na interaktywnej aplikacji na tablecie iPad®.
Reklamy prasowe promujące wspólny projekt Mazda Motor Poland oraz wydawnictwa Axel Springer Polska, ukazują się w prasie codziennej oraz w tytułach biznesowych. Odsłonie Mazdy6 po faceliftingu towarzyszyć będzie start aplikacji tygodnika Newsweek na iPada®, który nastąpi już 18 października br.
Za pośrednictwem aplikacji Newsweeka możliwie będzie m.in. poznanie różnych wariantów kolorystycznych samochodu, obejrzenie galerii zdjęć oraz filmów, których bohaterem jest Mazda6. Dodatkowo, użytkownicy korzystający z iPada® online, będą mogli za pomocą zintegrowanej z aplikacją mapy dealerów wyszukać najbliższy salon Mazdy.
W momencie ładowania aplikacji Newsweeka, użytkownik zobaczy ekran z przejeżdżającą Mazdą6. Co kilka stron redakcyjnych, podobnie jak podczas „kartkowania” papierowego wydania, pojawi się podzielona na tematyczne sekcje, interaktywna strona zawierająca informacje na temat modelu.
Każdy, kto trzymał w ręku iPada z pewnością zauważy, jak szerokie możliwości stwarza to urządzenie. Czy tylko Mazda udowodni, że podąża za najnowszymi technologiami w swoich kampaniach reklamowych? Czy któryś producent będzie jeszcze bardziej pomysłowy?