kiedy golf 7
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą kiedy golf 7. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem kiedy golf 7.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą kiedy golf 7. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem kiedy golf 7.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Golf już w 2008 roku otrzymał pięć gwiazdek w testach EuroNCAP. W obowiązującej od 1997 roku procedurze oceniano odporność na zderzenia czołowe i boczne oraz brano pod uwagę ochronę pieszych.
Golf GTI jest prekursorem klasy sportowych kompaktów. Jak jeździ nowa wersja? Czy warto zapłacić na kompakt prawie 120 tys. PLN?
Volkswagen zaprezentował ciekawy pojazd będący połączeniem aut klasy MPV (Multi Purpose Vehicle) a SUV (Sport Utility Vehicle). VW Golf Cross powstał na bazie Golfa Plus, pomimo ,,terenowej” nazwy samochód nie posiada napędu na cztery koła.
Pierwszym w pełni elektrycznym Volkswagenem, który pojawi się w 2013 roku, będzie VW Golf Blue E-Motion. Kiedy patrzymy na samochód z zewnątrz trudno się domyślić, że pod maską kryje się silnik elektryczny.
Volkswagen wprowadził do sprzedaży najnowszą generację Golfa Cabrio. To doskonała wiadomość dla wszystkich wielbicieli aut tej marki. Nowe auto ma wszystkie cechy standardowego modelu, za które pokochały go miliony użytkowników na całym świecie, plus wiele nowoczesnych rozwiązań, zaprojektowanych specjalnie dla kabrioletu.
Już w marcu 2012 podczas Geneva Motor Show Volkswagen zaprezentuje prawdopodobnie jeden z ostatnich podrygów Golfa MkVI – wersję cabrio GTI.
Według doniesień prasowych, na marcowych targach motoryzacyjnych w Genewie będzie można zobaczyć produkcyjną wersję nowego Golfa VI Cabrio. W najmocniejszej odmianie GTI.
Volkswagen zaprezentował na Genewskim Salonie Samochodowym nowego Golfa GTI Cabriolet.
Siódma generacja kompaktowego przeboju z Wolfsburga pojawi się na rynku na przełomie roku. W rozmowie z niemieckim portalem „Auto, motor und sport”, Ulrich Hackenberg, członek Zarządu Volkswagena ds. techniki, ujawnił, że nowy Golf będzie o 80 kilogramów lżejszy od swojego poprzednika. Wagowo cofnie się zatem do czasów Golfa czwartej generacji.
Już wkrótce Volkswagen zaprezentuje kolejną, siódmą już generację swojego hitu sprzedażowego. Póki co, o popularność wśród klientów walczy wciąż Golf VI. Przetestowaliśmy wersję z turbodoładowanym silnikiem 1.2 TSI 105 KM.