insignia 250 km
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą insignia 250 km. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem insignia 250 km.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą insignia 250 km. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem insignia 250 km.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Na razie Ford nie ujawnił zbyt wielu informacji na temat „standardowych” odmian i bardziej skupił się na najmocniejszej wersji Focusa – ST.
Jak przekonuje producent, Opel Insignia 2.0 CDTI ecoFLEX to idealne połączenie dynamiki i ekonomii. Nie do końca można się z tą tezą zgodzić co nie zmiania faktu, że Opel Insignia potrafi pozytywnie zaskoczyć…
Przetestowaliśmy limitowaną wersję Renault Megane – GT 2.0 dCi Robert Kubica. Sportowe zawieszenie, wzmocnione hamulce, bogate wyposażenie seryjnie oraz… dwulitrowy diesel 2.0 dCi o mocy ,,jedynie” 160 KM – czy kompaktowe Renault wygra z Golfem GTD?
Podczas testu Opel Insinia 2.0 Turbo wiele razy mnie zaskakiwał. Elegancją, komfortem, doskonałymi osiągami oraz… sporym spalaniem.
Do czasu wprowadzenia wersji OPC, Insignia 2.8 Turbo 4×4 była najdroższą i najszybszą wersją Opla! Ponieważ Insignia OPC ma 65 KM więcej, testowej Insigni można nadać inny tytuł – najbardziej komfortowy Opel!
Tegoroczne targi SEMA w Las Vegas przyniosły kilka interesujących nowości. Jedną z nich jest Mazda MX-5 w wersji Spyder. Zmodyfikowany roadster wygląda efektownie. Niestety to tylko auto koncepcyjne.
Paleta jednostek silnikowych Opla Insigni zostanie uzupełniona o nową, turbodoładowaną jednostkę wysokoprężną. 195-konne BiTurbo CDTI o pojemności 2.0 doskonale wpisuje się w ideę downsizingu.
Rok 2012 zapowiada się bardzo obficie pod względem premier samochodów sportowych – czy ma to coś wspólnego z zapowiadanym końcem świata? A może jest to zadośćuczynienie za bombardowanie autami ekologicznymi w ostatnich latach? Nasz przegląd zaczniemy od interesujących, ostrych hatchbacków.
Opel wciąż modernizuje swój flagowy model, jakim jest Insignia. Producent z Russelsheim wzbogacił ofertę silników diesla o nową jednostkę BiTurbo. Silnik CDTI o pojemności 2 litrów dostarcza 195 KM mocy i 400 Nm momentu obrotowego, zużywając przy tym zaledwie 4,9 l oleju napędowego na 100 kilometrów. Znane są już szczegółowe dane techniczne oraz cena nowej […]
Do niedawna, Opla Insignię można było nabyć w jednej z wielu wersji silnikowych o mocy od 115 do 325 KM. W przebogatej ofercie jednostek napędowych brakowało tylko jednego silnika – mocarnego diesla! Czy 195-konna Insignia BiTurbo wypełni tą lukę?