i10 spalanie
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą i10 spalanie. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem i10 spalanie.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą i10 spalanie. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem i10 spalanie.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Fiat Bravo w 2010 roku został nieznacznie odświeżony. Przetestowaliśmy popularną wersję wyposażoną w wysokoprężny silnik 1.6 Multijet o mocy 105 KM
Chevrolet poczynił istotny krok w stronę zapewnienia klientom z całego świata ekonomicznych pojazdów najwyższej klasy. W ciągu ostatnich miesięcy, dzięki spółce joint venture Shanghai GM, Chevrolet wprowadził na rynek chiński ekonomiczne modele Cruze i New Sail. Volt z napędem elektrycznym o rozszerzonym zasięgu pojawi się w roku 2011.
Hyundai i10 CRDi miejskie auto które najlepiej czuje się … na trasie! Wnętrze zaskakuje przestronnością, silnik niskim spalaniem. Jednak czy warto dopłacić ponad 5 tys. PLN za wersję w silnikiem Diesla?
W końcu klienci doczekali się Outlandera z japońskim dieslem pod maską – 2.2 DID Mivec. Dotychczas można było kupić Outlandera z klekoczącym, 140 konnym 2.0 TDI od VW lub 2.2 DID o mocy 156 KM produkcji francuskiego koncernu PSA.
Skoda Octavia 1.6 TDI Greenline drugiej generacji w wersji kombi trafiła do polskich salonów. Model powiększy paletę ekologicznych aut marki Skoda. W sprzedaży auto będzie dostępne z silnikiem 1.6 TDI CR o mocy 105KM.
Polo uważany był do niedawna za miniaturkę Golfa, kupowaną przez ludzi, których po prostu nie stać na popularny kompakt Volkswagena. Dziś już tak nie jest. Konkurencja atakuje, oferując auta podobne do Golfa, w cenie Polo. Mimo to mały VW wciąż cieszy się popularnością. Dlaczego?
Mieliśmy okazję testować Skodę Fabię z silnikiem 1.6 TDI o mocy 90 KM. To auto do bólu typowe, czy można napisać coś ciekawego o tym samochodzie?
Współczesne samochody spalają coraz mniej paliwa, przynajmniej jeśli chodzi o wartości podawane przez producentów – w praktyce nie jest aż tak różowo…
W odpowiedzi na to pytanie nie ma żadnej filozofii. Po co zostało zadane? Przez spór, jaki toczy się obecnie w mediach o duże zanieczyszczenie powietrza w polskich miastach. Polaków trują stare auta. I truć będą, bo nie stać nas na nowe.
Przy zakupie nowego samochodu bierzemy oczywiście pod uwagę, ile wynosi średnie spalanie. Choć w praktyce, rzadko kiedy realne ,,średnie spalanie” będzie wynosić tyle, ile podaje producent, to jednak czymś trzeba się kierować.