golf vi test
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą golf vi test. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem golf vi test.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą golf vi test. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem golf vi test.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Golf GTI jest prekursorem klasy sportowych kompaktów. Jak jeździ nowa wersja? Czy warto zapłacić na kompakt prawie 120 tys. PLN?
Już w marcu 2012 podczas Geneva Motor Show Volkswagen zaprezentuje prawdopodobnie jeden z ostatnich podrygów Golfa MkVI – wersję cabrio GTI.
Już wkrótce Volkswagen zaprezentuje kolejną, siódmą już generację swojego hitu sprzedażowego. Póki co, o popularność wśród klientów walczy wciąż Golf VI. Przetestowaliśmy wersję z turbodoładowanym silnikiem 1.2 TSI 105 KM.
Polo uważany był do niedawna za miniaturkę Golfa, kupowaną przez ludzi, których po prostu nie stać na popularny kompakt Volkswagena. Dziś już tak nie jest. Konkurencja atakuje, oferując auta podobne do Golfa, w cenie Polo. Mimo to mały VW wciąż cieszy się popularnością. Dlaczego?
Kompakt za 100 tys. zł nie jest raczej samochodem ,,dla ludu” – przynajmniej nie naszym kraju. Jednak biorąc pod uwagę nietypowe ,,parametry” pojazdu trzeba przyznać, że VW Golf z silnikiem 2.0 TDI oraz skrzynią DSG może być ciekawą opcją…dla bogatych!
Lista funkcji Mio Spirit 485 jest tak długa, że trudno uwierzyć w to, że ta nawigacja kosztuje niespełna 400 zł. Postanowiliśmy sprawdzić, czy funkcje TMC, SmartRoutes i LearnMe Pro i inne są naprawdę pożyteczne.
Według doniesień prasowych, na marcowych targach motoryzacyjnych w Genewie będzie można zobaczyć produkcyjną wersję nowego Golfa VI Cabrio. W najmocniejszej odmianie GTI.
Citroen C1 to jeden z kolińskich trojaczków. Niedawno, podobnie jak bracia, przeszedł drugi facelifting. Mimo to, po siedmiu latach od rozpoczęcia produkcji, bardzo ciężko będzie mu rywalizować z młodszą konkurencją.
Hyundai Veloster to jeden z najbardziej oryginalnych aut dostępnych na rynku. Czy czterodrzwiowy hatchback z 140-konnym silnikiem 1.6 GDI może zagrozić takim konkurentom jak VW Scirocco lub Renault Megane Coupe?
Najnowsza wersja pickupa Actyon Sports nie wygląda już jak pojazd z innej planety. Czy ,,europejski” design, mocny silnik i dość niska cena zakupu wystarczą żeby podbić serca wybrednych klientów ze starego kontynentu?