golf 1.2 test
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą golf 1.2 test. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem golf 1.2 test.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą golf 1.2 test. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem golf 1.2 test.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Golf GTI jest prekursorem klasy sportowych kompaktów. Jak jeździ nowa wersja? Czy warto zapłacić na kompakt prawie 120 tys. PLN?
Już wkrótce Volkswagen zaprezentuje kolejną, siódmą już generację swojego hitu sprzedażowego. Póki co, o popularność wśród klientów walczy wciąż Golf VI. Przetestowaliśmy wersję z turbodoładowanym silnikiem 1.2 TSI 105 KM.
Polo uważany był do niedawna za miniaturkę Golfa, kupowaną przez ludzi, których po prostu nie stać na popularny kompakt Volkswagena. Dziś już tak nie jest. Konkurencja atakuje, oferując auta podobne do Golfa, w cenie Polo. Mimo to mały VW wciąż cieszy się popularnością. Dlaczego?
Kompakt za 100 tys. zł nie jest raczej samochodem ,,dla ludu” – przynajmniej nie naszym kraju. Jednak biorąc pod uwagę nietypowe ,,parametry” pojazdu trzeba przyznać, że VW Golf z silnikiem 2.0 TDI oraz skrzynią DSG może być ciekawą opcją…dla bogatych!
Motocykle marki Yamaha, noszące przydomek XJ, od lat kojarzą się z uniwersalnością i prostotą. Diversion stał się już legendą. Czy nowa generacja, będzie w stanie sprostać oczekiwaniom klienteli zapatrzonej w stare, poczciwe XJ 600? Przetestowaliśmy Yamahę XJ6 Diversion F.
Czy nowy model Skody może być ciekawy? Czy małe auto miejskie może być komfortowe? Czy samochód za 30 tys. zł może być modny? Czy 60 KM może zapewnić dobrą dynamikę?
Rasowy roadster z silnikiem diesla? Jeszcze do niedawana takie połączenie wydawało się niemożliwe. Oczywiście można zrobić taki samochód, ale czy ma on sens?
Mieliśmy okazję testować Skodę Fabię z silnikiem 1.6 TDI o mocy 90 KM. To auto do bólu typowe, czy można napisać coś ciekawego o tym samochodzie?
Czy w erze ,,downsizingu” kompakt z wolnossącym silnikiem benzynowym 1.6 o mocy 117 KM to nie przeżytek? Mówiąc krótko – absolutnie nie!
Nowe Volvo V40 można zdecydowanie zaliczyć do samochodów klasy premium. Oryginalne nadwozie, eleganckie wnętrze, bogate wyposażenie, dodatkowo jest stosunkowo niedrogie!