Fiat Freemont był pierwszym z serii pojazdów, które po połączeniu koncernu Fiata z Chryslerem, miały scalić ze sobą amerykańską funkcjonalność z europejskim stylem. Fiat postanowił jeszcze bardziej zamerykanizować Freemonta. Do salonów trafiła właśnie odmiana z napędem na cztery koła (AWD). Czyżby narodził się europejski Cheeroke?
W salonach niedawno zadebiutował Fiat Freemont. To potężne auto, które jest owocem współpracy włoskiego koncernu z amerykańskim Chrysler Group. Czas na bliższe zapoznanie z Włochem amerykańskiego pochodzenia, na dodatek mającego korzenie w Meksyku (auto jest produkowane w Toluce).
Modelem Thema, Lancia spróbuje podbić serca klientów najbardziej prestiżowego segmentu rynku motoryzacyjnego. Samochód powstały w oparciu o dwie totalnie różne szkoły design’u – amerykańską i włoską, podziwiać będzie można podczas wrześniowej Międzynarodowej Wystawy Motoryzacyjnej we Franfurcie.
Branża motoryzacyjna w Polsce nie może zaliczyć minionego roku do udanych. Rejestracje nowych samochodów osobowych zmniejszyły się o ponad 12% – w całym 2011 r. zostało zarejestrowanych poniżej 280.000 aut. Oznacza to poziom rejestracji sprzed kilku lat. Niestety, po raz kolejny, dyskusje na temat potencjału, a szczególnie stabilnych wzrostów sprzedaży musimy odłożyć na bliżej nieokreśloną […]
Lancia dość późno zdecydowała się na ogłoszenie swoich planów wystawowych na salon w Genewie. Najważniejszym punktem będzie prezentacja nowego modelu Flavia w wersji cabrio.
Z wielu przełomowych dat w ponad 90-letniej historii Fiata w Polsce, bez wahania można wskazać dwie, chyba najważniejsze. Pierwsza to rok 1921, kiedy w Warszawie położono kamień węgielny pod budowę pierwszej poza granicami Włoch fabryki Fiata, jak zapisano w dokumentach „na chwałę i pożytek przemysłu polskiego”. Od tego momentu datuje się obecność włoskiej marki w […]
W związku z coraz większym popytem na małe samochody także Volvo, chcąc pozostać aktywnym graczem, musi wprowadzić nowy model w segmencie B. Takim modelem ma być Volvo C20. W związku z tym, że zarówno Mercedes, BMW i Audi mają w ofercie „maluchy”, Volvo nie może siedzieć bezczynnie.
Fiat Panda kończy 30 lat i z okazji jego urodzin, włoski producent przedstawił rzekomo specjalną edycję z ekskluzywnych materiałów, ale czy to coś pomoże?
Produkcję polskiego samochodu turystycznego rozpoczną wkrótce Zakłady Sprzętu Precyzyjnego Niewiadów, jednak cały problem polega na tym, że nie będzie to tak naprawdę polski samochód.
Grupa Fiata korzysta z WCM, międzynarodowej metodologii organizacji cyklu produkcyjnego i zarządzania swoimi fabrykami, które działają zgodnie z najwyższymi standardami na poziomie światowym. Proces usprawniania wg WCM przewiduje cztery poziomy: BRONZE LEVEL, SILVER LEVEL, GOLD LEVEL i WORLD CLASS.