fabia 2 schowek
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą fabia 2 schowek. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem fabia 2 schowek.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą fabia 2 schowek. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem fabia 2 schowek.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Facelift nadał Fabii i Roomsterowi nowy wygląd: został on podkreślony przez nową osłonę chłodnicy i trójwymiarowe lampy przednie, które zostały znacznie poszerzone.
Prezentowana w Genewie nowa Fabia RS 1.4 TSI DSG, dostępna teraz zarówno jako hatchback, jak i kombi, debiutuje pośród standardowych wersji modelu.
Modyfikacje objęły również stylistykę nadwozia i technologie, w jakie wyposażono oba samochody. Znane są już ceny nowych modeli.
Skoda Fabia 1.2 HTP po liftingu zmieniła się nieznacznie pod względem wyglądu. W ofercie pojawią się jednak nowe jednostki napędowe. Przetestowaliśmy model wyposażony w sprawdzoną jednostkę o mocy 70 KM.
Lifting Skody Fabii nie ograniczył się do kosmetycznych zmian nadwozia. Wprowadzono również nowe jednostki napędowe współpracujące ( opcjonalnie ) z dwusprzęgłową skrzynią DSG
Nowe modele z rodziny GreenLine również zostały poddane faceliftingowi, ale przede wszystkim zostały wyposażone w nowe rozwiązania technologiczne, dzięki którym jeszcze bardziej udało się obniżyć poziom zużycia paliwa i emisję CO2.
72 850 PLN – tyle kosztuje długo oczekiwana nowa Fabia RS (hatchback). Jest ona dostępna w dwóch wersjach nadwoziowych: hatchback i combi, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1,4 TSI o mocy 132 kW (180 KM) z automatyczną, 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią DSG.
W czerwcu br. ruszyła seryjna produkcja sportowej wersji popularnego modelu marki Škoda – Fabii RS. Od przyszłego tygodnia kierowcy z Polski mogą zamawiać Fabię RS w wersji nadwozia Hatchback i Combi.
Producenci małych kompaktów coraz częściej wypuszczają na rynek sportowe odmiany swoich modeli. Takimi też z założenia miały być Skoda Fabia Monte Carlo oraz Ford Fiesta Sport. Niestety rasowo wyglądające auta do miana sportowych nie mogą nawet aspirować.
Mieliśmy okazję testować Skodę Fabię z silnikiem 1.6 TDI o mocy 90 KM. To auto do bólu typowe, czy można napisać coś ciekawego o tym samochodzie?