evo X pl
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą evo X pl. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem evo X pl.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą evo X pl. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem evo X pl.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Dotarliśmy do nowych informacji o nowej generacji Mitsubishi EVO. Wiadomo, że samochód będzie wyposażony w hybrydowy napęd z silnikiem diesla.
Nowe, mocniejsze wersje MR GT330 i limitowana seria GSR GT360 „ATTACK” to modele, dla kierowców, którzy szukają dużej mocy i jeszcze większej prędkości.
Kolejna generacja Focusa RS ma posiadać napęd hybrydowy i (w końcu!) napęd 4×4. Nowy Ford nie pojawi się wcześniej niż za dwa, trzy lata, ale już dzisiaj co nieco o nim wiemy.
Włoski producent przedstawił najnowszą wersję Ducati 1198 SP na tegorocznym Intermot.
Koniec roku to czas wyprzedaży nie tylko w centrach handlowych, ale również w salonach samochodowych.
W związku z rosnącym zainteresowaniem ze strony klientów rajdowym Mitsubishi Lancerem Evolution RS, ten model pojawił się ponownie w polskiej ofercie. Na bazie tego modelu kierowcy rajdowi mogą przygotować zarówno samochód w specyfikacji N4, jak i R4.
Toyota Yaris od zawsze była jednym z liderów swojego segmentu. Ponieważ trzecia odsłona modelu ma nowoczesną stylistykę, zwinne silniki i rozsądną cenę, Japończycy mogą być spokojni o miejsce w czołówce rankingów sprzedaży.
Fiat 126 odniósł sukces we Włoszech, ale przede wszystkim w rozwijającej się motoryzacyjnie Polsce. Powstało prawie 4,7 mln egzemplarzy (3,3 mln w Polsce). Środki ze sprzedaży tanich samochodów w latach 70. pozwoliły włoskiemu koncernowi na stopniowe rozszerzanie strefy wpływów i inwestowanie w coraz bardziej ambitne projekty…
Rajd Świdnicki KRAUSE był drugą rundą RSMP (dawniej Rajd Elmot). Podczas tej jubileuszowej edycji nie zabrakło awarii, wypadków oraz niespodziewanych zmian w tabeli. Mimo wielu przygód na trasie zwyciężyła załoga Lotos Dynamic Rally Team – Kajetan Kajetanowicz oraz Jarosław Baran.
Teatr jednego aktora – tak można zwięźle określić rywalizację podczas 3. rundy Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski, rozgrywanej w okolicach Jeleniej Góry (woj.dolnośląskie). Kajetan Kajetanowicz i Jarosław Baran jadąc Subaru Imprezą RT zdeklasowali rywali, umacniając się na prowadzeniu w ”generalce” RSMP.