duster silniki
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą duster silniki. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem duster silniki.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą duster silniki. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem duster silniki.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Toyota ma spore doświadczenie w produkowaniu niezawodnych i wytrzymałych silników diesla. Legendarne Cariny czy Corolle mogły przejeżdżać bezawaryjnie olbrzymie przebiegi rzędu 500-700 tys. km. Czy nowoczesne silniki D4D są tak samo udane?
Na Salonie Genewskim Dacia prezentuje swój szósty model – Dacię Duster – terenowy samochód przystępny cenowo dla każdego.
Dacia Duster – szósty model z gamy Dacia i jednocześnie pierwszy samochód terenowy tej marki, w kwietniu oficjalnie zadebiutuje w Polsce. Solidne i niezawodne auto będzie dostępne już od 39 900 zł w wersji 4×2 i od 49 900 zł w wersji 4×4.
Škoda Auto zaprezentowała zmiany dotyczące modeli ze swego portfolio, które zostaną wprowadzone dla roku modelowego 2011. Będą one dotyczyły głównie silników – nowe jednostki napędowe oparte są na nowoczesnej technologii common rail, która zastąpi dotychczas stosowany system pompowtryskiwaczy.
W czerwcu SEAT rozpoczął produkcję samochodów z roku modelowego 2011. Wraz nowym rokiem modelowym wprowadził do swojej oferty nowe silniki.
Dwie duże marki samochodowe wkrótce wprowadzą do sprzedaży nowe ekologiczne jednostki napędowe. Honda prezentuje plany na nowego, oszczędnego diesla, Volkswagen, zmodyfikowany silnik 1.4 TSI z funkcją odłączania cylindrów.
Bawarski koncern BMW wyposażył swój model – serię 1, w dodatkowe jednostki napędowe oraz pakiety stylizacyjne.
Volkswagen zapowiada nową wersję popularnego silnika 2.0 TDI. Nowa jednostka ma zapewnić lepsze osiągi (190KM) oraz wyższą kulturę pracy.
Silniki TSI (TFSI) to doładowane jednostki benzynowe z wtryskiem bezpośrednim. Silniki TSI miały zapewniać świetne osiągi połączone z niskimi kosztami eksploatacji, w praktyce nie jest jednak tak różowo…
Producenci samochodów dążą do tego, by sprzedawać jak najwięcej i zarabiać na serwisie. Jak dotąd byli więc przychylni wprowadzaniu norm ekologicznych, dzięki którym silniki są coraz bardziej awaryjne i nietrwałe. Najnowsze restrykcje mogą jednak znacznie nadszarpnąć budżety koncernów.