diesel 1.9ttid
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą diesel 1.9ttid. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem diesel 1.9ttid.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą diesel 1.9ttid. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem diesel 1.9ttid.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Producenci samochodów przyzwyczaili nas do wyższych cen samochodów z silnikami wysokoprężnymi ( w porównaniu do jednostek benzynowych ).
Na rynek brytyjski trafia pierwsza wersja Nissana Murano z silnikiem wysokoprężnym.
Peugeot zaprezentował model 508RXH, napędzany pierwszym na świecie hybrydowym dieslem (Hybrid4). To bardzo ciekawe połączenie elegancji, nowoczesności i wyrafinowanego stylu ekskluzywnej limuzyny, która na dodatek spełnia wszelkie wymagania auta „all road„. Auto zadebiutuje na tegorocznym Międzynarodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie (wrzesień 2011). Do sprzedaży wejdzie natomiast na wiosnę 2012 roku.
Paleta jednostek silnikowych Opla Insigni zostanie uzupełniona o nową, turbodoładowaną jednostkę wysokoprężną. 195-konne BiTurbo CDTI o pojemności 2.0 doskonale wpisuje się w ideę downsizingu.
Renault Laguna znacząco obniża emisję CO2 oraz zużycie paliwa w wersjach z silnikiem wysokoprężnym, które w roku 2011 stanowiły ponad 85% całkowitej wielkości sprzedaży.
Opel wciąż modernizuje swój flagowy model, jakim jest Insignia. Producent z Russelsheim wzbogacił ofertę silników diesla o nową jednostkę BiTurbo. Silnik CDTI o pojemności 2 litrów dostarcza 195 KM mocy i 400 Nm momentu obrotowego, zużywając przy tym zaledwie 4,9 l oleju napędowego na 100 kilometrów. Znane są już szczegółowe dane techniczne oraz cena nowej […]
Diesle Mercedesa należą do najmocniejszych i najbardziej wydajnych. Mimo to nietrudno znaleźć pasjonatów aut z gwiazdą, którzy chcieliby jeszcze zwiększyć moc i osiągi swoich maszyn. Takim ludziom pomaga polski oddział firmy Carlsson, montując moduły C-Tronic, w tym innowacyjny Diesel Power.
Niedawno pisaliśmy na temat nowoczesnych, wysilonych silników. Szczęśliwie, otrzymaliśmy do testu Skodę Yeti z najsłabszym w ofercie dwulitrowych TDI silnikiem o mocy 110 KM. Czy to rozsądna propozycja na ,,nowe czasy”?
Wybór optymalnej jednostki napędowej to jedna z kluczowych decyzji przy zakupie samochodu. Parametrów jest sporo, po pierwsze typ silnika: benzynowy czy wysokoprężny, po drugie moc – ile koni mechanicznych i niutonometrów jest nam potrzebne…
Co to za pytanie? Przecież każdy wie dlaczego silniki diesla mniej spalają paliwa… Zrobiłem krótką sondę wśród zaprzyjaźnionych kierowców – NIKT nie wiedział dlaczego tak jest!