bmw 330d e90 test
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą bmw 330d e90 test. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem bmw 330d e90 test.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą bmw 330d e90 test. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem bmw 330d e90 test.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Drzwi klasy premium otwiera dla nas BMW serii 1. Przetestowaliśmy wersję 120d z dwulitrowym turbodieslem o mocy 184 KM i automatyczną ośmiostopniową skrzynią biegów.
Jak będą wyglądać luksusowe limuzyny za 20 lat? Nie zdziwił bym się, gdyby samochody w stylu BMW 5 Gran Turismo wyparły z czasem klasyczne Sedany!
bmw 330d 3.0 | 231KM moc: 231 (KM) średnie spalanie: 6.5 (l/100 km) przyspieszenie 0-100 km/h: 6.7 (s) Sedan / Limuzyna
bmw 330d 3.0 | 231KM moc: 231 (KM) średnie spalanie: 6.1 (l/100 km) przyspieszenie 0-100 km/h: 6.7 (s) Sedan / Limuzyna
bmw 330d 3.0 | 245KM moc: 245 (KM) średnie spalanie: 5.7 (l/100 km) przyspieszenie 0-100 km/h: 6.1 (s) Sedan / Limuzyna
Komfort, osiągi, wysoka jakość wykonania to tylko niektóre zalety Lexusa GS 300. Niestety nie ma aut doskonałych, podczas testu znaleźliśmy również kilka wad tego modelu 🙂
Na dystansie 160 tys. km przetestowaliśmy Skodę Superb wyposażoną w silnik 2.0 TDI o mocy 140 KM. Samochód nigdy nie zawiódł, zapewniając jednocześnie wysoki komfort podróżowania oraz stosunkowe niskie koszty eksploatacji.
Nowe Volvo V40 można zdecydowanie zaliczyć do samochodów klasy premium. Oryginalne nadwozie, eleganckie wnętrze, bogate wyposażenie, dodatkowo jest stosunkowo niedrogie!
Według zamierzeń producenta, nowe Isuzu D-MAX miało być bardziej komfortowe i ekonomiczne. Czy Pickup stworzony do ciężkiej pracy może również zapewniać komfort? Nowy D-MAX udowadnia, że jest to możliwe!
Decydując się na komfortową limuzynę marki Peugeot podejmujemy dopiero pierwszą decyzję. Przed nami kolejne – m.in. wybór napędu. Tradycyjny, dwulitrowy diesel czy hybryda? – oto przewodnie pytanie tego porównania.