audi a7 3.0 tfsi
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą audi a7 3.0 tfsi. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem audi a7 3.0 tfsi.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą audi a7 3.0 tfsi. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem audi a7 3.0 tfsi.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Audi prezentuje A8 hybrid na Genewskim Salonie Samochodowym jako studium techniczne. Jego oba silniki – 2.0 TFSI i silnik elektryczny – mają razem moc 180 kW (245 KM) i moment obrotowy 480 Nm. Pozwalają na uzyskanie osiągów porównywalnych z dużym silnikiem sześciocylindrowym.
Nowy silnik 3.0 TFSI: Hightech-V6 z doładowaniem za pomocą kompresora. Kompresor i wtrysk bezpośredni, 213 kW (290 KM), 420 Nm i wzorcowa efektywność, suwerenna siła już od wolnych obrotów i spontaniczny wzrost momentu obrotowego
Przetestowaliśmy najnowsze Audi TTS Roadster. Czy 272 KM wystarczy aby zapewnić sportowe emocje? Czy skrzynia S-tronik ( DSG ) do dobre rozwiązanie dla sportowego samochodu?
Audi S8, które pojawi się na rynku wiosną 2012 roku, jest nową głową rodziny modeli S – dużą, luksusową limuzyną o nadzwyczajnej sile. Nowy silnik 4.0 TFSI dysponuje mocą aż 382 kW (520 KM) od 1.700 do 5.500 obr./min rozwija moment obrotowy 650 Nm. Osiągi są równie imponujące: na przyspieszenie do 100 km/h ta duża […]
Podczas salonu samochodowego w Genewie w marcu 2012 roku, Audi zaprezentuje trzecią generację modelu A3. Nowe A3 będzie wyjątkowe z kilku powodów. Po raz pierwszy produkowana będzie wersja hybrydowa oraz elektryczna tego modelu. Klienci będą mogli wybierać spośród kilku wersji nadwozia. Nowością jest sedan.
Audi nieco spóźniło się z zaprezentowaniem odnowionej wersji modelu A4. O prawie dwa tygodnie wyprzedził Audi główny rynkowy konkurent – BMW, pokazując nową odsłonę serii 3.
Audi przedstawia pięciodrzwiową wersję swojego najmniejszego auta. A1 Sportback jest bardziej praktyczne i nieco tylko większe niż odmiana podstawowa.
Pięciodrzwiowa wersja najmniejszego Audi debiutuje na polskim rynku. Znamy już szczegółowy cennik tego modelu.
Dwie poprzednie generacje modelu A6 Allroad z roku 2000 i 2006 odniosły rynkowy sukces. Debiut trzeciej generacji najprawdopodobniej potwierdzi mocną pozycję producenta z Ingolstadt.
Prototypowa wersja Audi RS – zwinnego, miejskiego crossovera została zaprezentowana na targach motoryzacyjnych w Pekinie. Według prognoz, samochód trafi na rynek europejski w przyszłym roku, a jego głównym rywalem będzie BMW X1 w wersji M.