astra 3 1 4
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą astra 3 1 4. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem astra 3 1 4.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą astra 3 1 4. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem astra 3 1 4.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą astra 3 & volvo v50. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem astra 3 & volvo v50. astra 3 & volvo v50 – lista tematów:
Pierwsze oficjalne zdjęcia nowego Opla Astry Sports Tourer już są. Nowy model będzie miał swoją premierę we wrześniu na tegorocznym Motor Show w Paryżu i trafi do salonów w Wielkiej Brytanii przed końcem roku.
Nowy Opel Astra odniósł duży sukces rynkowy. Test wersji 1.7 CDTI udowodnił nam, że nie bez powodu Astra jest najlepiej sprzedającym się hatchbackiem.
Astra GTC to próba nawiązania konkurencji przez Opla z silną firmą z Wolfsburga. Czy sportowa odmiana popularnej Astry będzie porównywalnie dobra, co Volkswagen Scirocco?
Porównaliśmy Opla Astrę 1.4 Turbo z popularną Skodą Octavią 1.4 TSI, oba samochody były wyposażone w skrzynie automatyczne. Czy Skoda wygra pojedynek dzięki nowoczesnej skrzyni DSG?
Dwa niemieckie koncerny przygotowują się do prezentacji sportowych wersji niedawnych premier. Volkswagen Up! oraz Opel Astra GTC doczekały się swoich wyczynowych edycji.
Opel zaprezentował oficjalne zdjęcia kompaktowego modelu Astra w wersji sedan.
Produkowany w Gliwicach Opel Astra OPC będzie kosztował co najmniej 127 950 zł. Cena nie jest dużym zaskoczeniem, choć właśnie ze względu na miejsce produkcji, mogłoby być taniej. Astra OPC nie będzie najtańszym sportowym kompaktem w Polsce. Porównajmy ją z innymi. Opel Astra OPC
Opel Astra GTC to w pewnym sensie unikatowy samochód. Nie chodzi o 140-konny silnik 1.4 Turbo, czy ciekawie zaprojektowane nadwozie. To wszystko ma konkurencja, jest jednak coś, czego konkurencja nie ma…
Kompaktowe sedany to dziś segment niszowy. Inaczej niż jeszcze kilkanaście lat temu. Być może dlatego długo musieliśmy czekać na taką wersję nowego Opla Astry. W końcu się pojawiła i od razu zawiesiła poprzeczkę wysoko.