Alfa Romeo Giulietta jest samochodem, który kontynuuje tradycyjny styl i technologię zapoczątkowaną przez model Alfa 8C Competizione. Model ten łączy w sobie przestronność, komfort i bezpieczeństwo z typowym sportowym duchem marki.
Uma Thurman – gwiazda kampanii reklamowej nowego modelu Alfa Romeo Giulietta – wciela się w rolę pięciu różnych kobiet.
Alfa Romeo to dla wielu symbol włoskiej motoryzacji. Jest marką posiadającą swoją, obfitującą we wzloty i upadki, historię. Alfa, niczym piękna kobieta, od zawsze posiadała liczne grono adoratorów. Są jednak i tacy, którzy publicznie przyznają się do żywionej wobec niej pogardy. Jedno jest pewne. Włoska marka produkuje auta, obok których nie sposób przejść obojętnie. Jakie […]
Giulietta niczym piękna i zwiewnie ubrana Włoszka wdarła się na polskie ulice. O ile jednak każdy podziwia jest urok, o tyle nie każdy zdecydowałby się na związek z nią. Alfę Romeo wybiera się przecież sercem, a nie rozumem.
Alfa Romeo to dla wielu symbol włoskiej motoryzacji. Jest marką posiadającą swoją, obfitującą we wzloty i upadki, historię. Alfa, niczym piękna kobieta, od zawsze posiadała liczne grono adoratorów. Są jednak i tacy, którzy publicznie przyznają się do żywionej wobec niej pogardy. Jedno jest pewne. Włoska marka produkuje auta, obok których nie sposób przejść obojętnie. Zapraszamy […]
Samochody marki Alfa Romeo do niedawna bardzo rzadko pojawiały się na polskich drogach. Wiele zmieniło się w ostatnim dziesięcioleciu. Auta włoskiej firmy, przestały w światopoglądzie Polaków, uchodzić za elitarne i niedostępne dla przeciętnego kierowcy… Niniejszy artykuł zamyka serię dotyczącą historii Alfy Romeo.
Nabywcy samochodów, często w momencie zakupu zwracają uwagę na stereotypy narosłe wokół konkretnego modelu. Cóż, każda marka ma swoje zalety i wady, a te drugie jako temat ciekawszy często stają się obiektem żartów. Dlaczego ludzie śmieją się z niektórych samochodów i ich nabywców? Może z zazdrości, może z sympatii… W każdym żarcie jest ponoć ziarno […]
Pininfarina 2uettottanta to samochód koncepcyjny, w którym niektórzy upatrują pierwowzoru nowej Alfy Romeo Spider. Czas pokaże, czy firma z Mediolanu zdecyduje się wprowadzić do sprzedaży kolejne, obok debiutującego wkrótce 4C, auto sportowe.
Małe samochody powoli przestają kojarzyć się z ciasnotą i dyskomfortem. Każda, licząca się na rynku firma musi posiadać przynajmniej jedno auto segmentu mini w swojej ofercie. Dotyczy to także marek klasy premium. Dlaczego nawet bogaci klienci sięgają dziś po auta o gabarytach małego Fiata?
Należąca do stajni Fiata, Alfa Romeo, postanowiła zaproponować bardziej atrakcyjne warunki zakupu trzech flagowych modeli. Teraz auta z rocznika 2011, można kupić taniej o kilkanaście procent.