afs volkswagen
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą afs volkswagen. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem afs volkswagen.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą afs volkswagen. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem afs volkswagen.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Nowe Polo GTI z silnikiem 1.4 TSI o mocy 180 KM oraz skrzynią DSG przyspiesza do 100km/h w takim samym czasie jak VW GOLF GTI! – to nowość. Nie ma jeszcze podanych oficjalnych cen Polo GTI ale prawdopodobnie będą zbliżone do SEAT-a Ibizy Cupra również wyposażonego w taką samą jednostkę napędową i skrzynię biegów. SEAT […]
Volkswagen opublikował serię nowych zdjęć modelu Touran 2011 i podał dodatkowe szczegóły o danych technicznych.
VW Beetle to kabriolet przerobiony przez firmę Greenfuel, która chce przedstawić jeszcze jeden alternatywny sposób zasilania samochodów.
Dwie duże marki samochodowe wkrótce wprowadzą do sprzedaży nowe ekologiczne jednostki napędowe. Honda prezentuje plany na nowego, oszczędnego diesla, Volkswagen, zmodyfikowany silnik 1.4 TSI z funkcją odłączania cylindrów.
Podczas gali 7 lutego 2012 redaktor naczelny magazynu Top Gear zaprezentował najlepsze samochody 2011 roku. Wśród laureatów znalazł się Volkswagen up!, który został wybrany „Małym Samochodem Roku”.
Volkswagen rozszerza ofertę o dwie nowe wersje modelu Tiguan. CityLine oraz CityStyle będą dostępne tylko z napędem na przednią oś. Zostały stworzone z myślą o miejskiej eksploatacji.
Volkswagen przegrał sprawę w sądzie UE. Niemiecka marka procesowała się z firmą Suzuki o prawo do wyłącznego używania nazwy GTI, do oznaczania swoich samochodów.
Nowy silnik Bi-turbo, CC w klasie wyższej i odmiana coupe i cabrio – to tylko kilka najnowszych, choć wciąż niepotwierdzonych informacji na temat nowego Volkswagena Passata, który zadebiutuje w 2014 r.
Polo uważany był do niedawna za miniaturkę Golfa, kupowaną przez ludzi, których po prostu nie stać na popularny kompakt Volkswagena. Dziś już tak nie jest. Konkurencja atakuje, oferując auta podobne do Golfa, w cenie Polo. Mimo to mały VW wciąż cieszy się popularnością. Dlaczego?
Kompakt za 100 tys. zł nie jest raczej samochodem ,,dla ludu” – przynajmniej nie naszym kraju. Jednak biorąc pod uwagę nietypowe ,,parametry” pojazdu trzeba przyznać, że VW Golf z silnikiem 2.0 TDI oraz skrzynią DSG może być ciekawą opcją…dla bogatych!