Fiat atakuje Chiny nowymi modelami

Podczas 12. Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Pekinie spółka GAC FIAT (Guangzhou Automobile Company Fiat) prezentuje serię interesujących nowości, stanowiących kamień milowy na drodze powrotu marki Fiat do Chin.

Informacja: Fiat
Fiat ViaggioGAC FIAT wprowadza na ten rynek ikony marki, takie jak Fiat 500 „by Gucci”, Fiat 500C, czy crossover Fiat Freemont. Prezentuje również najnowszą limuzynę produkowaną w Chinach, czyli Fiata Viaggio. Debiut nowego modelu, prezentującego globalny potencjał  Grupy Fiat, otwiera nowe możliwości na jednym z głównych światowych rynków samochodowych i potwierdza strategiczną wizję GAC FIAT.

Fiat Viaggio: światowa premiera.
Nowy model Fiat Viaggio to bez wątpienia największa atrakcja stoiska GAC FIAT. Fiat Viaggio, (którego chińska nazwa Fei Xiang nawiązuje do koncepcji latania), to wspólny projekt Fiata i Chryslera oraz pierwszy model produkowany w Chinach przez spółkę GAC FIAT. To nowy samochód wykończony na wysokim poziomie, przełamujący tradycyjne schematy w segmencie kompaktowych limuzyn na rynku chińskim. Nowy Fiat Viaggio zawiera w sobie ekskluzywną mieszankę mocy, efektywności, wyrafinowania, technologii i dynamizmu, z finezją  i elegancją włoskiego designu spod znaku Centro Stile Grupy Fiat. To idealne  pozycjonowanie marki określającej się mianem „La Vita é Bella” (wł. życie jest piękne). Fiat Viaggio „ma apetyt” na wielki sukces, na miarę ustalenia nowych standardów w kluczowym segmencie na rynku chińskim i spełnienia oczekiwań lokalnych Klientów.
Pierwsze egzemplarze Fiata Viaggio zostaną wyprodukowane pod koniec czerwca i zaczną być  sprzedawane pod koniec roku.

Fiat 500 „Collezione”: mistrzowska drużyna.
Na 12. Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Pekinie są też prezentowane samochody Fiat 500 „Collezione”, z najnowszymi wersjami Fiat 500 „by Gucci” i Fiat 500C.
Model 500 „by Gucci”, stworzony wspólnie z marką Gucci, został oficjalnie zaprezentowany na rynku chińskim 19 kwietnia. Ta specjalna edycja  samochodu została zaprojektowana przez Fridę Giannini, dyrektor kreatywną firmy Gucci, we współpracy z Centro Stile Grupy Fiat. Jako  efekt niecodziennej współpracy dwóch, spośród najbardziej prestiżowych historycznych marek włoskich, model 500 by Gucci przedstawia doskonałe połączenie klasycznego włoskiego designu i najwyższej jakości.
Fiat 500C, kolejna nowość z serii „Collezione”, „wnosząca” do Chin powiew śródziemnomorskiego klimatu, słońce, styl, sympatię i piękno kabrioletu spod znaku „Made in Italy”.

Fiat Freemont: wielki Crossover.
Drużynę Fiata podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Pekinie uzupełnia crossover Fiat Freemont. Model ten, zaprezentowany w Chinach w styczniu, okazał się dużym sukcesem wśród sieci i Klientów. Jako pierwszy crossover w gamie Fiat, Freemont jest dostępny w wersji 7-miejscowej. Jest on przeznaczony dla Klientów o wyrafinowanych gustach, którzy chcą połączyć codzienne potrzeby rodziny z pragnieniem wolności i intensywnego życia. Fiat Freemont może sprostać tak różnym wymaganiom, zarówno podczas użytkowania w pracy, jak i w czasie wolnym.

GAC Fiat: spółka Joint Venture – kamień milowy.
Stoisko GAC FIAT znajduje się w Pawilonie E4, razem ze stoiskami marek Chrysler/Jeep, Maserati i Ferrari. Obecność GAC Fiat w pawilonie poświęconym samochodom wyższej klasy potwierdza zainteresowanie Grupy rynkiem chińskim.
Dzięki awangardowej technologii Grupy Fiat-Chrysler, oraz długoletniemu doświadczeniu Guangzhou Automobile Group na rynku chińskim, GAC FIAT w ciągu dwóch lat od założenia stała się zyskujący na znaczeniu punktem na mapie chińskiego przemysłu. GAC FIAT prowadzi intensywne prace przy budowie nowego zakładu produkcyjnego w Changsha, w prowincji Hunan, który będzie jednym z najlepszych na świecie pod względem struktury, logistyki, systemów zarządzania i produkcji. Budowa zakładu i tworzenie jego struktur postępują zgodnie z planami uruchomienia produkcji modelu Fiat Viaggio pod koniec czerwca 2012.
Dwa lata po utworzeniu spółki GAC Fiat, otwarto 91 Koncesjonariuszy i 125 salonów sprzedaży samochodów w całym Państwie Środka.
Młoda, solidna i obiecująca spółka joint venture GAC Fiat, umacnia się na pozycji ważnego gracza na samochodowym rynku chińskim, dzięki produktom wzbudzającym wielkie zainteresowanie, dzięki rosnącej sieci sprzedaży, efektywnej strategii marketingowej i uwadze przykładanej do wymagań Klientów. Gama produktów składająca się z nowego kompaktu Fiat Viaggio, małej Pięćsetki i crossovera Fiat Freemont, potwierdza wiarę firmy GAC Fiat w rynek chiński. Dzięki ekskluzywnemu włoskiem stylowi, odpowiedniemu pozycjonowaniu marketingowemu oraz wydarzeniom promocyjnym na wysokim poziomie, GAC FIAT stawia czoła rzeczywistości roku 2012 z wielkim entuzjazmem i determinacją.

Fiat Viaggio: punkt odniesienia w segmencie.

  • Pierwsza kompaktowa limuzyna Fiat produkowana w Chinach.
  • Standard produkcji na światowym poziomie.
  • Design i awangardowa technologia.

Debiut nowej limuzyny Fiat Viaggio stanowi bez wątpienia jedną z głównych atrakcji Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Pekinie. Fiat Viaggio jest symbolem idealnej podróży z Włoch do Chin, a treść tego przesłania wzmacnia jeszcze chińska nazwa Fei Xiang, przywołująca ideę lotu od marzenia do odkrycia nowego stylu życia. Stylu doskonale reprezentowanego przez La Vita è Bella (wł: życie jest piękne), jednoczącego włoską filozofię przeżywania życia w pełni , z pasją i stylem.

Design.
Jako „dziecko” włoskiego designu, nowy Fiat Viaggio łączy z typową włoską pasją klasyczne i nowoczesne koncepcje stylistyczne. Zaprojektowany w Turynie przez Centro Stile Grupy Fiat,  Viaggio jawi się, jako projekt ponadczasowy, czysty i ekspresyjny dzięki płynnym i proporcjonalnym liniom. Projekt przodu samochodu w niepodważalny sposób nawiązuje do marki Fiat, a wyrafinowane światła tylne w technologii LED dają świadectwo wysokiej jakości.
Każda linia Fiata Viaggio godnie reprezentuje nieporównywalny włoski styl. Viaggio został zaprojektowany przez Fiata, jako jedyny i nieporównywalny z innymi limuzynami przedstawiciel swojego segmentu. Najdłuższy i najszerszy w swojej kategorii, Fiat Viaggio prezentuje dynamizm i doskonałą przyczepność.
Zdecydowanie wydłużony tylny słupek podkreśla opływowy profil samochodu. Mnogość eleganckich elementów chromowanych (już w wersji bazowej), nadaje mu niezwykle wyrafinowany wygląd.
Wnętrze charakteryzuje się wzornictwem „skoncentrowanym na kierowcy”: ekskluzywne obramowanie tablicy przyrządów w centralnej części deski rozdzielczej wyróżnia je wśród innych samochodów. Żadnych materiałów udających drewno czy metal: deska rozdzielcza jest spójna, o miękkiej i przyjemnej w dotyku powierzchni. Wnętrze jest ciepłe i eleganckie w dwukolorowej gamie barw (biały i beż). Najwyższa jakość materiałów sprawa, ze są one przyjemne w dotyku. Zrównoważone zastosowanie chromowanych detali i elementów posrebrzanych detali dodaje wyrafinowania. W wyższych wersjach obecność 8,4-calowego monitora systemu audio i nawigacji dodatkowo podkreśla charakter high-tech, unikalny w tym segmencie.

Awangardowa technologia.
Długość 4.679 mm, szerokość 1.850 mm i rozstaw osi 2.708 mm. Fiat Viaggio stanowi nowy punkt odniesienia w segmencie C. Z tym samochodem Fiat wprowadza do najważniejszego w Chinach segmentu to, co najlepsze ze swojego technologicznego know-how i designu.
Nowy Fiat Viaggio, limuzyna posiadająca 5 miejsc i 4 drzwi, opiera się na konstrukcji wg zasady CUSW (Compact US Wide). To obecnie najbardziej wyrafinowana platforma w grupie Fiat, stanowiąca również bazę do nowego Dodge Dart, zaprezentowanego w styczniu na Salonie Samochodowym w Detroit. Konstrukcja CUSW pochodzi z kolei od platformy typu Compact,  rozwijanej początkowo dla wielokrotnie nagradzanej Alfy Romeo Giulietta, co pozwala Włochom i Amerykanom na dzielenie się technologiami, komponentami i większością najlepszych procedur inżynieryjnych i projektowych.
Na bazie tej platformy, Fiat Viaggio został zaprojektowany tak, aby zapewnić najlepsze zachowanie  na drodze i przyczepność najlepszą w tej kategorii, zabezpieczając jednocześnie maksymalny komfort dla kierowcy i pasażerów. Dzięki takim cechom, jak fantastyczna dynamika jazdy, podniesione bezpieczeństwo, oraz wykończenia rodem z wyższej klasy, marka Fiat przygotowuje się do „rozpieszczania” najbardziej wymagających chińskich Klientów tą ekskluzywną mieszanką mocy, efektywności, wyrafinowania, technologii i dynamizmu.
Fiat Viaggio będzie jedynym samochodem w swoim segmencie, oferującym wyłącznie na rynku chińskim wyrafinowane silniki turbo (1.4 T-Jet 120 KM i 150 KM), gwarantując osiągi oczekiwane zwykle od silników o większej pojemności, bez pogorszenia poziomu zużycia paliwa i kosztów utrzymania. Razem z silnikami T-Jet turbo będzie oferowana najnowsza automatyczna 6-biegowa skrzynia biegów z podwójnym suchym sprzęgłem oraz alternatywnie wypróbowana, ręczna 5-biegowa.

Grupa celowa.
Fiat Viaggio na chińskim rynku samochodowym pozycjonuje się w bardzo konkurencyjnym  segmencie średnim, skierowany jest do odpowiedzialnych entuzjastów, Klientów lubiących marzyć, ale jednocześnie  „twardo stąpających po ziemi”. To młodzi ludzie, eleganccy indywidualiści, wychowani w dużych metropoliach, stający się ważną częścią społeczeństwa.

Il World Class Manufacturing.
Pierwszy wspólny projekt Fiat-Chrysler, model Fiat Viaggio, będzie produkowany w nowej fabryce GAC Fiat w Changsha, w prowincji Hunan.
Nowy zakład produkcyjny spełnia standardy World Class Manufacturing, systemu wspólnego dla wszystkich zakładów Fiata i Chryslera na świecie, stworzonego z założeniem wykluczenia wypadków, wad, odpadów produkcyjnych i uszkodzeń.

Informacja: Fiat


Podobne wpisy:

Dołącz do nas na Facebooku i bądź na bieżąco!