Nadbudowy Logana Pick-up
Renault Polska otwiera zamówienia na nowe wersje Dacii Logan Pick-up z nadbudową. Oferta została przygotowana z myślą o osobach wykorzystujących tego rodzaju samochody dostawcze do transportu w mieście lub dla tych, którzy przewożą towar wymagający zabezpieczenia.
Dacia Logan Pick-up wyróżnia się w swojej kategorii dużą ładownością, która wynosi 800 kg. Samochód został zaprojektowany z myślą o drobnych przedsiębiorcach poszukujących prostego i praktycznego samochodu dostawczego z otwartym nadwoziem, przystosowanym do łatwej zabudowy w zależności od potrzeb. Oferowane przez producenta nadbudowy (Cargobox) przygotowane dla modeli z silnikami
1.6 84 (Euro5) i 1.5 dCi 75 (Euro5) pozwalają użytkownikom na jeszcze szersze wykorzystanie auta. Ich atutem jest możliwość zabezpieczenia i zamknięcia przestrzeni ładunkowej, co pozwala na szersze zastosowanie samochodu do przewozu towarów i dostaw np. w mieście.
Dostępne wersje:
Wersja: Confort Cargobox
Wersja bazowa: Confort
Wyposażenie dodatkowe: nadbudowa Cargobox (zabudowa wykonana w fabryce wiodącego producenta nadbudów w Europie z zachowaniem najwyższych europejskich standardów jakościowych)
Silniki: 1.6 84, 1.5 dCi 75
Norma emisji spalin: Euro5
Montaż: montaż nadbudowy odbywa się na składzie centralnym Dacii w Dąbrowie Górniczej
Nadbudowa:
– powierzchnia w białym żelkocie,
– klapa tylna wykonana ze szkła hartowanego: wysoko otwierająca się, zamykana na klucz, (otwieranie/zamykanie klapy klamką centralną, która uruchamia rygle po obu stronach klapy),
– trzecie światło stop,
– światło wewnętrzne,
– nadbudowa przymocowana do samochodu za pomocą śrub w istniejących otworach.
Wymiary:
Szerokość na poziomie klapy tylnej: 1 470 mm
Długość: 1 730 mm
Wysokość: 810 mm
Waga: 40 kg
Wytrzymałość dachu: max. 45 kg
Ceny:
Dacia Logan Pick-up, Confort Cargobox, 1.6 84 (Euro5) – 32 992 zł netto
Dacia Logan Pick-up, Confort Cargobox, 1.5 dCi 75 (Euro5, Dacia Eco2) – 37 336 zł netto
Niemiecki ADAC uznał model Dacia Logan za najtańsze auto w eksploatacji w swojej klasie. We Francji Dacia plasuje się na czwartym miejscu (za Hondą, Mercedesem i BMW), a w Niemczech dzieli drugie miejsce na podium z BMW w badaniu JD Power VOSS przeprowadzonym w 2010 roku. Badanie to mierzy poziom zadowolenia klientów będących posiadaczami średnio 2-letnich samochodów w oparciu o cztery kryteria: jakość/niezawodność, zalety użytkowe (design zewnętrzny, prowadzenie auta, ilość miejsca), serwis posprzedażny i koszty eksploatacji.
Już niebawem wyniki naszego testu Dacii Logan z silnikiem benzynowym o pojemności 1.6 litra, więc wtedy więcej praktycznych uwag i szczegółów.