Citroen C-elysse i C4 L – dwa nowe auta!
Citroen zamierza sprzedawać więcej samochodów na rynkach rozwijających się. Modele C-elysse i C4 L to dwie nowości, które mają mu w tym pomóc.
C4 L będzie sprzedawany w Rosji i Chinach, C-elysee jeszcze w tym roku może pojawić się w Polsce.
Citroen C4 sedan, czyli kompaktowe nowości
Citroen C-elysse z silnikiem 1.0 VTi 72 KM
Na rynkach wschodzących, dużą popularnością cieszą się sedany. Aby podjąć wyrównaną walkę z innymi producentami, Citroen musi więc nieco zmodyfikować swoją ofertę, zwłaszcza w klasie kompakt. Citroen C-elysse to dokładna kopia zaprezentowanego niedawno Peugeota 301. Auta różnią się jedynie designem nadwozia. C-elysse ma być dostosowany do poruszania się po drogach gorszej jakości. Poza zmodyfikowanym zawieszeniem, w ofercie (w niektórych krajach), pojawi się nowy silnik 1.0 VTi 72 KM. Atutem sedana jest ponad 500-litrowy bagażnik. Na liście wyposażenia znajdą się gadżety znane z innych Citroenów. Ich ilość w standardzie zależeć będzie od konkretnego rynku.
C-elysee będzie sprzedawany w Turcji, Hiszpanii, Algierii oraz Europie Środkowej. Niewykluczone więc, że trafi do Polski.
Citroen C4 L – dla wymagających
C4 sedan – kompakt klasy premium
C4 L to C4 w wersji sedan dla wymagających klientów. Auto będzie sprzedawane w Chinach i Rosji. Powinno imponować wyposażeniem (m.in. kamera cofania, bezkluczykowy dostęp do pojazdu), ilością miejsca wewnątrz i komfortem jazdy. Kompaktowy sedan będzie przeznaczony dla klientów premium.
Silniki THP i VTi w Citroenie C4 L
Dwie jednostki 1.6 THP (produkowane we współpracy z BMW) o mocy 150 i 170 KM oraz wolnossący 1.6 VTi 135 KM, to silniki, które mogą wybrać nabywcy C4 L. Auto można zestroić z sześciostopniową przekładnią automatyczną lub manualną.