range 4.4 osiagi
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą range 4.4 osiagi. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem range 4.4 osiagi.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą range 4.4 osiagi. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem range 4.4 osiagi.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Przetestowaliśmy najnowsze Audi TTS Roadster. Czy 272 KM wystarczy aby zapewnić sportowe emocje? Czy skrzynia S-tronik ( DSG ) do dobre rozwiązanie dla sportowego samochodu?
Całkiem nowy? Niezupełnie. Nowy Range Rover różni się tylko kilkom szczegółami, m. in. nowy przód samochodu i pojemność skokowa silnika 3,6-litrowego, która wzrosła do 4,4 litra.
Brytyjski producent zaprezentował oficjalnie swoje nowe dzieło – Range Rover Evoque, który jest zbudowany w oparciu o koncepcję LRX. Wszystko z okazji 40 urodzin marki.
Moda na ekologię trwa. Tym razem wpisał się w nią Nissan. Japończycy zaprezentowali Micrę DIG-S, która przyzwoicie przyspiesza i jednocześnie pali tyle, co nic.
Nowy Range Rover Evoque to samochód, który przełamuje sztywne bariery, które dawno temu narzucił sobie brytyjski producent. Jest nie tylko najmniejszym i najbardziej oszczędnym samochodem w historii marki. Jest też…najtańszy. To dobra wiadomość dla prawdziwych fanów.
Tegoroczne targi SEMA w Las Vegas przyniosły kilka interesujących nowości. Jedną z nich jest Mazda MX-5 w wersji Spyder. Zmodyfikowany roadster wygląda efektownie. Niestety to tylko auto koncepcyjne.
Na styczniowych targach motoryzacyjnych Auto Expo w New Delhi, Suzuki zaprezentowało kilka nowości, w tym koncepcyjny model małego, kompaktowego crossovera, który w przyszłości mógłby stać się rywalem Range Rovera Evoque.
W sieci pojawiły się właśnie zdjęcia bardzo nietuzinkowego samochodu. Przedstawiciele brytyjskiej marki twierdzą jednak, że jest to tylko awangardowy pomysł, który po debiucie w Genewie nie ujrzy światła dziennego jako model produkcyjny.