Chevrolet na 150 %
W kwietniu 2012 roku Chevrolet zanotował na polskim rynku sprzedaż na poziomie 1 107 sztuk – jest to gigantyczny wzrost aż o 154% w stosunku do wyniku sprzedaży w kwietniu 2011 r. (435 sztuk).
Informacja: Chevrolet
Wszystkie oferowane obecnie na naszym rynku modele Chevroleta osiągnęły wzrosty sprzedaży powyżej 100% w porównaniu do czwartego miesiąca 2011 roku. Najpopularniejszym modelem w Polsce jest niezmiennie Aveo. Łącznie modele Aveo Classic i Nowe Aveo zostały sprzedane w ilości 472 egzemplarzy – o 116% więcej niż w kwietniu 2011 roku. Na drugie miejsce na podium powrócił Spark z wynikiem 231 sprzedanych egzemplarzy – jest to aż o 208% więcej niż wynik sprzedaży Sparka w kwietniu 2011. Cruze, który w ciągu ostatniego miesiąca był trzecim najczęściej kupowanych modelem Chevroleta, znalazł 216 nabywców, czyli o 213% więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Rekordowy wzrost sprzedaży zanotował SUV Captiva, który w kwietniu został sprzedany w liczbie 62 sztuk, czyli aż o 343% więcej niż w tym samym miesiącu rok wcześniej.
Według wstępnych danych instytutu Samar w kwietniu zostało zarejestrowanych w polskich urzędach 1 116 nowych Chevroletów, co kolejny raz w tym roku zapewniło marce miejsce w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych marek motoryzacyjnych w Polsce. Od początku roku Polacy zarejestrowali 4 773 nowe Chevrolety, czyli o 78% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (2 677 nowych rejestracji). Wynik ten przekłada się na udział w rynku samochodów osobowych na poziomie 4,74%, czyli o 1,79 punktu procentowego wyższy niż w okresie styczeń-kwietniu 2011.
„W kwietniu po raz pierwszy w historii utrzymaliśmy poziom sprzedaży porównywalny z tradycyjnie bardzo mocnymi pierwszymi kwartałami. Jednocześnie za duży sukces uważam utrzymanie przez 5 ostatnich miesięcy sprzedaży na poziomie powyżej tysiąca samochodów”, powiedział Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland.
Informacja: Chevrolet