Nowy fanpage znanej marki, gry z nagrodami
ŠKODA zaprezentowała nowe oblicze, umacniając swoją obecność w mediach społecznościowych.
Informacja: Skoda
Fanpage ŠKODY na Facebooku jest nowym profilem motoryzacyjnym, który ma na celu połączenie wszystkich fanów ŠKODY oraz umożliwienie jeszcze bliższego kontaktu z marką. Na nowym profilu zintegrowano dwa osobno funkcjonujące dotychczas profile: ŠKODA. Wiesz co dobre! oraz Szkoła Auto. Dzięki temu, w jednym miejscu znajdują się teraz aktualności motoryzacyjne oraz nowości dotyczące wspieranych przez firmę wydarzeń i akcji promocyjnych.
Piotr Maj, Główny Specjalista ds. Komunikacji ŠKODA AUTO Polska, zapowiedział, że celem marki jest osiągnięcie pozycji polskiego lidera w mediach społecznościowych w kategorii motoryzacja. „Jesteśmy liderem rynku i chcemy być również liderem w mediach społecznościowych” – podkreślił.
Profil, który można znaleźć pod adresem: www.facebook.com/skodaautopolska, zgromadził już ponad 12 000 fanów. Poza bieżącymi informacjami z życia marki, profil oferuje użytkownikom m.in. atrakcyjne konkursy.
Aktualnie trwa promocja najnowszego modelu z rodziny ŠKODY: Citigo. Właśnie zakończony konkurs wyłonił zwycięzców, którzy dzisiaj wybiorą się na koncert legendarnego DJ’a i producenta muzycznego Tiesto, w klubie Eter we Wrocławiu. W ramach kampanii uruchomiono również grę „Miejski labirynt”, w której uczestnicy mogą wygrać gadżety związane z tym modelem. Gra dostępna jest tutaj.
Na profilu ŠKODY można znaleźć również informacje na temat ŠKODA AUTOLAB. To nowoczesne i innowacyjne centrum bezpieczeństwa, pełne interaktywnych, ruchomych instalacji. Wizyta w tym miejscu zapewnia nie tylko niezapomniane wrażenia, ale dostarcza również cennej wiedzy na temat bezpiecznej jazdy.
Informacja: Skoda