yeti prześwit
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą yeti prześwit. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem yeti prześwit.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą yeti prześwit. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem yeti prześwit.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Przetestowaliśmy ciekawą Skodę Yeti wyposażoną w silnik 2.0 TDI oraz napęd na cztery koła. Yeti świetnie się sprawdza zarówno jako pojazd rodzinny, umożliwiając dodatkowo sprawną jazdę w terenie
Niemiecki magazyn branżowy, „Auto Bild Allrad” zorganizował konkurs na najlepsze samochody 2010 roku z napędem na obie osie.
Škoda Auto zaprezentowała zmiany dotyczące modeli ze swego portfolio, które zostaną wprowadzone dla roku modelowego 2011. Będą one dotyczyły głównie silników – nowe jednostki napędowe oparte są na nowoczesnej technologii common rail, która zastąpi dotychczas stosowany system pompowtryskiwaczy.
W tegorocznej edycji plebiscytu popularnego magazynu dla panów „Playboy”, w kategorii „Samochód na każdą drogę” triumfował Yeti – pierwszy SUV marki Škoda.
Prawidłowe serwisowanie auta jest bardzo ważne i często kosztowne. Najtańsza Škoda Yeti z silnikiem 1.2 TSI o mocy 105 KM kosztuje 62 900 zł, więc można byłoby przypuszczać, że za serwisowanie auta też będzie trzeba „trochę” zapłacić, jednak tutaj na użytkowników czeka miła niespodzianka.
W ofercie Skody znajduje się kilka nietypowych odmian popularnych modeli. Jedną z nich jest terenowa wersja Octavii z dwulitrowym dieslem, skrzynią DSG i napędem 4×4. Scout może być rynkową konkurencją dla (również znajdującego się w gamie) SUV-a, czyli Yeti. Które z tych aut warto wybrać?
SUV z mocnym dieslem, napędem 4×4 i automatyczną skrzynią biegów to rozwiązanie komfortowe, ale nie najtańsze. Przetestowaliśmy dwóch rynkowych rywali – SsangYonga Korando z silnikiem 2.0 e-XDi200 175 KM oraz Skodę Yeti 2.0 TDI 140 KM. Ich cena mocno przekracza 100 tys. zł, ale i tak są jednymi z najtańszych SUVów na rynku z takim […]
Każdy widz uważnie oglądający filmy z Cyklu Filmowego Wiesz co dobre, ma szansę na wygranie ŠKODY YETI. Wystarczy, że weźmie udział w specjalnym konkursie. Co tydzień do zdobycia komplety przewodników dla zmotoryzowanych, a w wielkim finale – nagroda główna: ŠKODA Yeti Street.
Niedawno pisaliśmy na temat nowoczesnych, wysilonych silników. Szczęśliwie, otrzymaliśmy do testu Skodę Yeti z najsłabszym w ofercie dwulitrowych TDI silnikiem o mocy 110 KM. Czy to rozsądna propozycja na ,,nowe czasy”?
Czy najtańsza wersja Skody Yeti może pokonać nieco mniejsze, ale lepiej wyposażone Suzuki SX4? Czy nowoczesny turbodoładowany silnik Skody (1.2 TSI) jest lepszy niż ,,stary”, wolnossący 1.6 od Suzuki?