yeti face lifting
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą yeti face lifting. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem yeti face lifting.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą yeti face lifting. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem yeti face lifting.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Modyfikacje objęły również stylistykę nadwozia i technologie, w jakie wyposażono oba samochody. Znane są już ceny nowych modeli.
Lifting Skody Fabii nie ograniczył się do kosmetycznych zmian nadwozia. Wprowadzono również nowe jednostki napędowe współpracujące ( opcjonalnie ) z dwusprzęgłową skrzynią DSG
Facelift nadał Fabii i Roomsterowi nowy wygląd: został on podkreślony przez nową osłonę chłodnicy i trójwymiarowe lampy przednie, które zostały znacznie poszerzone.
Przez cztery lata druga generacja Twingo zdążyła się już nieco zestarzeć. Dlatego Francuzi zdecydowali się na lifting małego hatchbacka. Na razie Renault pokazało jedno zdjęcie auta. Oficjalna premiera we wrześniu we Frankfurcie.
Sztandarowy produkt firmy Smart – ForTwo doczekał się faceliftingu. Zmiany, które zaszły nie są rewolucyjne, ale dodają dwuosobowemu pojazdowi bardziej nowoczesnego wyglądu.
Producent podał najnowszy cennik Skody Yeti. Dzięki dopłacie 7 300 zł możemy kupić wersję Yeti 1.4 TSI i 2.0 TDI z 6-biegową automatyczną skrzynią biegów DSG.
Skoda Yeti 1.2 TSI to najchętniej kupowana wersja czeskiego SUV-a. Czy tylko dla tego, że to najtańsza wersja? Niekoniecznie!
Koncern Renault opublikował zdjęcia modeli Scenic i Grand Scenic po lekkim faceliftingu. Wprowadzono kilka zmian stylistycznych i ulepszono silniki.
Skoda wprowadza limitowaną edycję swojego SUVa – Yeti. Miejski pakiet Urban będzie dostępny wyłącznie w Wielkiej Brytanii.
Niedawno pisaliśmy na temat nowoczesnych, wysilonych silników. Szczęśliwie, otrzymaliśmy do testu Skodę Yeti z najsłabszym w ofercie dwulitrowych TDI silnikiem o mocy 110 KM. Czy to rozsądna propozycja na ,,nowe czasy”?