vw golf VI gtd
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą vw golf VI gtd. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem vw golf VI gtd.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą vw golf VI gtd. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem vw golf VI gtd.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Już w marcu 2012 podczas Geneva Motor Show Volkswagen zaprezentuje prawdopodobnie jeden z ostatnich podrygów Golfa MkVI – wersję cabrio GTI.
Golf już w 2008 roku otrzymał pięć gwiazdek w testach EuroNCAP. W obowiązującej od 1997 roku procedurze oceniano odporność na zderzenia czołowe i boczne oraz brano pod uwagę ochronę pieszych.
Volkswagen zaprezentował ciekawy pojazd będący połączeniem aut klasy MPV (Multi Purpose Vehicle) a SUV (Sport Utility Vehicle). VW Golf Cross powstał na bazie Golfa Plus, pomimo ,,terenowej” nazwy samochód nie posiada napędu na cztery koła.
Pierwszym w pełni elektrycznym Volkswagenem, który pojawi się w 2013 roku, będzie VW Golf Blue E-Motion. Kiedy patrzymy na samochód z zewnątrz trudno się domyślić, że pod maską kryje się silnik elektryczny.
Przetestowaliśmy limitowaną wersję Renault Megane – GT 2.0 dCi Robert Kubica. Sportowe zawieszenie, wzmocnione hamulce, bogate wyposażenie seryjnie oraz… dwulitrowy diesel 2.0 dCi o mocy ,,jedynie” 160 KM – czy kompaktowe Renault wygra z Golfem GTD?
Volkswagen wprowadził do sprzedaży najnowszą generację Golfa Cabrio. To doskonała wiadomość dla wszystkich wielbicieli aut tej marki. Nowe auto ma wszystkie cechy standardowego modelu, za które pokochały go miliony użytkowników na całym świecie, plus wiele nowoczesnych rozwiązań, zaprojektowanych specjalnie dla kabrioletu.
Według doniesień prasowych, na marcowych targach motoryzacyjnych w Genewie będzie można zobaczyć produkcyjną wersję nowego Golfa VI Cabrio. W najmocniejszej odmianie GTI.
Już wkrótce Volkswagen zaprezentuje kolejną, siódmą już generację swojego hitu sprzedażowego. Póki co, o popularność wśród klientów walczy wciąż Golf VI. Przetestowaliśmy wersję z turbodoładowanym silnikiem 1.2 TSI 105 KM.
Polo uważany był do niedawna za miniaturkę Golfa, kupowaną przez ludzi, których po prostu nie stać na popularny kompakt Volkswagena. Dziś już tak nie jest. Konkurencja atakuje, oferując auta podobne do Golfa, w cenie Polo. Mimo to mały VW wciąż cieszy się popularnością. Dlaczego?
Kompakt za 100 tys. zł nie jest raczej samochodem ,,dla ludu” – przynajmniej nie naszym kraju. Jednak biorąc pod uwagę nietypowe ,,parametry” pojazdu trzeba przyznać, że VW Golf z silnikiem 2.0 TDI oraz skrzynią DSG może być ciekawą opcją…dla bogatych!