Volkswagen zaprezentował ciekawy pojazd będący połączeniem aut klasy MPV (Multi Purpose Vehicle) a SUV (Sport Utility Vehicle). VW Golf Cross powstał na bazie Golfa Plus, pomimo ,,terenowej” nazwy samochód nie posiada napędu na cztery koła.
Audi oferuje dla RS6 dwa nowe pakiety wyposażenia, w limitowanej liczbie 500 sztuk. Z prędkością maksymalną 303 km/h, pakietem stylistycznym Carbon dla komory silnika, 20-calowymi, pięcioramiennymi kołami i sportowym zawieszeniem plus RS6 stanie się unikatem. Każdy egzemplarz będzie rozpoznawalny po numerowanej plakietce umieszczonej wewnątrz pojazdu. Klient ma do wyboru pakiet RS6 plus Sport i RS6 […]
Auta wyglądające jak rasowe terenówki cieszą się sporą popularnością na rynku. Volkswagen postanowił wykorzystać tą sytuację. Już za rok do sprzedaży wejdzie podwyższona wersja Passata.
Na polskim rynku zadebiutowała nowa wersja miejskiej Lancii Ypsilon, którą jeszcze kilka dni temu można było podziwiać podczas targów motoryzacyjnych w Bolonii. Pakiet Black&Red oferuje nowe barwy nadwozia oraz bogatsze wyposażenie.
Już w marcu 2012 podczas Geneva Motor Show Volkswagen zaprezentuje prawdopodobnie jeden z ostatnich podrygów Golfa MkVI – wersję cabrio GTI.
Kolejnej generacji TT-ki możemy spodziewać się już za rok, jednak to nie przeszkodziło Audi w stworzeniu potwora na bazie obecnej, 2. generacji modelu, która w sprzedaży jest od sześciu lat. Odmiana Audi TT RS plus będzie miała swoją światową premierę na marcowych targach motoryzacyjnych w Genewie.
Wszyscy liczący się producenci samochodów poważnie traktują targi w Genewie, odbywające się w hali Palexpo. W tym roku, mimo kryzysu, w Szwajcarii również nie zabraknie ciekawych premier oraz konceptów. Oto najciekawsze auta, które po raz pierwszy zostaną pokazane światu w marcu 2012 r.
Motocykle enduro z roku na rok zyskują coraz większe rzesze fanów. Przybywa motocykli, obserwatorów i motocyklistów. Kiepsko jest z torami, ale to już temat innej opowieści. W tej bajce, przybliżymy Wam motocykle terenowe Husqvarna. Specjalnie dla Was udaliśmy się na tor crossowy do Myślenic, aby w pocie czoła, jeździć, testować i brudzić się w błocie. […]
Polo uważany był do niedawna za miniaturkę Golfa, kupowaną przez ludzi, których po prostu nie stać na popularny kompakt Volkswagena. Dziś już tak nie jest. Konkurencja atakuje, oferując auta podobne do Golfa, w cenie Polo. Mimo to mały VW wciąż cieszy się popularnością. Dlaczego?
Kompakt za 100 tys. zł nie jest raczej samochodem ,,dla ludu” – przynajmniej nie naszym kraju. Jednak biorąc pod uwagę nietypowe ,,parametry” pojazdu trzeba przyznać, że VW Golf z silnikiem 2.0 TDI oraz skrzynią DSG może być ciekawą opcją…dla bogatych!