test octavia rs
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą test octavia rs. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem test octavia rs.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą test octavia rs. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem test octavia rs.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Zaczynamy długodystansowy test ciekawej wersji Skody Octavii 1.4 TSI DSG po face-liftingu. Prezentowane auto zostało wyposażone w ciekawy silnik 1.4 TSI o mocy 122 KM oraz siedmiobiegową skrzynię DSG. Funkcjonalne nadwodzie w wersji Ambiente posiada dużo miejsca dla kierowcy i pasażerów oraz funkcjonalny – 580 litrowy bagażnik.
Przetestowaliśmy najszybszy model Skody Octavii – wersję RS z silnikiem 2.0 TSI. Czy połączenie 200-konnego silnika z automatyczną skrzynią DSG sprawdzi się w sportowym kombi?
Najtańszy model Skody Octavii kosztuje nieco ponad 50 tys. zł, jednak modele cieszące się największą popularnością ( TSI, TDI ) kosztują ok 70-80 tys. zł. Kto w takim razie kupi Octavię 1.8 TSI Laurin & Klement za prawie 100 tys. zł?
Porównaliśmy Opla Astrę 1.4 Turbo z popularną Skodą Octavią 1.4 TSI, oba samochody były wyposażone w skrzynie automatyczne. Czy Skoda wygra pojedynek dzięki nowoczesnej skrzyni DSG?
Czy mały silnik 1.2 TSI da sobie radę pod maską dość masywnej Skody Octavii w wersji sedan? Takie pytanie zadaliśmy sobie tuż przed jazdą testową. Jaka jest odpowiedź? Zapraszamy do lektury testu.
W ofercie Skody znajduje się kilka nietypowych odmian popularnych modeli. Jedną z nich jest terenowa wersja Octavii z dwulitrowym dieslem, skrzynią DSG i napędem 4×4. Scout może być rynkową konkurencją dla (również znajdującego się w gamie) SUV-a, czyli Yeti. Które z tych aut warto wybrać?
Czy usportowione kombi może być napędzane przez silnik diesla? Czy 170 KM zapewni sportowe emocje?
W porównaniu do poprzedniego modelu nowa Octavia jest większa, ładniejsza, ma mocniejsze jednostki napędowe i bogatsze wyposażenie opcjonalne. Kosztuje praktyczne tyle samo – sukces rynkowy gwarantowany?
Renault Latitude to następca Vel Satisa, czyli reprezentant klasy wyższej. Nowy model dzieli platformę podłogową z Laguną oraz Nissanem Maximą. Jest to jednak całkowicie oryginalne auto. Przetestowaliśmy Renault Latitude w prestiżowej wersji Initiale Paris z najmocniejszym silnikiem 3.0 dCi.
Lista funkcji Mio Spirit 485 jest tak długa, że trudno uwierzyć w to, że ta nawigacja kosztuje niespełna 400 zł. Postanowiliśmy sprawdzić, czy funkcje TMC, SmartRoutes i LearnMe Pro i inne są naprawdę pożyteczne.