test 2.0 tdi
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą test 2.0 tdi. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem test 2.0 tdi.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą test 2.0 tdi. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem test 2.0 tdi.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Na dystansie 160 tys. km przetestowaliśmy Skodę Superb wyposażoną w silnik 2.0 TDI o mocy 140 KM. Samochód nigdy nie zawiódł, zapewniając jednocześnie wysoki komfort podróżowania oraz stosunkowe niskie koszty eksploatacji.
Przetestowaliśmy ciekawą Skodę Yeti wyposażoną w silnik 2.0 TDI oraz napęd na cztery koła. Yeti świetnie się sprawdza zarówno jako pojazd rodzinny, umożliwiając dodatkowo sprawną jazdę w terenie
Skoda Superb Combi wyróżnia się na tle konkurencji wyjątkowo dobrą ergonomią wnętrza i przestrzenią bagażową. Jest prostym, tanim kombi z niezłym silnikiem. Jest też brzydka, jak na rasową Skodę przystało…
Pod skrzydła naszej redakcji trafiła Skoda Superb w ekologicznej odmianie Greenline z oszczędnym silnikiem diesla 1.6 TDI. Auto zostało wyposażone w systemy umożliwiające zachowanie jak największej oszczędności paliwa, m.in. Start&Stop.
Skoda Superb w wersji Elegance to jedna z najciekawszych propozycji czeskiego koncernu. Jeśli dodamy do tego napęd 4×4 i automatyczną skrzynię biegów DSG otrzymamy interesujące auto o bardzo dobrych parametrach. Ale czy do najlepszego dostępnego wyposażenia naprawdę warto dopłacić?
Czy usportowione kombi może być napędzane przez silnik diesla? Czy 170 KM zapewni sportowe emocje?
Teoretycznie Skoda posiada w swojej ofercie tylko kilka modeli. Najwyższą pozycję w gamie zajmuje wygodna limuzyna, czyli Superb. Auto występuje w bardzo wielu wariantach wyposażenia. Test wersji Combi 2.0 TDI 170 KM pokazał, że za dodatkowe pieniądze, można zrobić z pozornie zwyczajnego Superba, ekskluzywną limuzynę, pukającą do bram klasy wyższej.
Niedawno pisaliśmy na temat nowoczesnych, wysilonych silników. Szczęśliwie, otrzymaliśmy do testu Skodę Yeti z najsłabszym w ofercie dwulitrowych TDI silnikiem o mocy 110 KM. Czy to rozsądna propozycja na ,,nowe czasy”?
Kompakt za 100 tys. zł nie jest raczej samochodem ,,dla ludu” – przynajmniej nie naszym kraju. Jednak biorąc pod uwagę nietypowe ,,parametry” pojazdu trzeba przyznać, że VW Golf z silnikiem 2.0 TDI oraz skrzynią DSG może być ciekawą opcją…dla bogatych!
W porównaniu do poprzedniego modelu nowa Octavia jest większa, ładniejsza, ma mocniejsze jednostki napędowe i bogatsze wyposażenie opcjonalne. Kosztuje praktyczne tyle samo – sukces rynkowy gwarantowany?