silnik 2.0 vcdi
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą silnik 2.0 vcdi. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem silnik 2.0 vcdi.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą silnik 2.0 vcdi. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem silnik 2.0 vcdi.
Możliwość komentowania została wyłączona.
W klasie małych sedanów Chevrolet Cruze wyróżnia się atrakcyjnym wyglądem i stosunkowo niską ceną. Przetestowaliśmy samochód posiadający jeszcze jedną unikalną w tej klasie cechę: nowoczesny, 150 konny silnik diesla.
Test Chevroleta Captivy 2.0 VCDI przeprowadziliśmy na różnych drogach – od autostrady po lekki teren. Jak sprawdził się SUV z dwulitrowym silnikiem diesla? Na asfalcie dobrze…
Najbliższe targi motoryzacyjne w Paryżu obfitują w ciekawe premiery. Jedną z nich jest nowa wersja Chevroleta Captivy. Unowocześniono nadwozie oraz wprowadzono nowe, ciekawe jednostki napędowe. Ciekawe tylko, czy Chevrolet utrzyma atrakcyjne ceny na swojego SUV-a.
SEAT zaktualizował ofertę silnikową w modelach Ibiza, Leon, Altea i Exeo. Ibiza jest teraz dostępna z nową 105-konną jednostką 1.2 TSI w połączeniu ze skrzynią manualną przekładnią DSG, zastępującą 105-konny silnik 1.6 MPi. Modele Altea i León dostępne są z silnikiem 2.0 TDI CR o mocy 140 KM z technologią common rail oraz skrzynią manualną […]
Niemiecki producent z Ingolstadt postanowił rozszerzyć ofertę silnikową swojego topowego, a zarazem największego SUVa. Silnik to nowoczesna jednostka wysokoprężna V6 TDI o mocy 204 KM. Jednostka na razie, trafi pod maski egzemplarzy sprzedawanych w Wielkiej Brytanii.
Rodzina silników wysokoprężnych TDI oferowana jest głównie w samochodach z grupy Volkswagena ( VW, Audi, Seat, Skoda oraz w Porsche ). Silniki TDI trafiały również do samochodów Volvo (np. Volvo 850), Chrysler/Jeep, Mitsubishi (2.0 TDI sprzedawany był jako 2.0 DiD)
Silnik 1.6 TDI to stosunkowo młoda konstrukcja. 4-cylindrowy silnik wysokoprężny we wszystkich wersjach jest wyposażony w turbosprężarkę o zmiennej geometrii (VTG), wtrysk typu Common Rail (CR) oraż filtr cząstek stałych DPF.
Już po raz szósty z rzędu PSA Peugeot Citroën zdobywa nagrodę „Międzynarodowy Silnik Roku”. To prestiżowe wyróżnienie pod auspicjami magazynu „Engine Technology International” po raz kolejny przyznane zostało 4-cylindrowemu silnikowi benzynowemu 1,6 l Turbo z wtryskiem bezpośrednim, opracowanemu przez PSA Peugeot Citroën we współpracy z BMW Group. Jednostka ta zwyciężyła w kategorii pojemności od 1,4 l do 1,8 l.
Rasowy roadster z silnikiem diesla? Jeszcze do niedawana takie połączenie wydawało się niemożliwe. Oczywiście można zrobić taki samochód, ale czy ma on sens?
Wybór optymalnej jednostki napędowej to jedna z kluczowych decyzji przy zakupie samochodu. Parametrów jest sporo, po pierwsze typ silnika: benzynowy czy wysokoprężny, po drugie moc – ile koni mechanicznych i niutonometrów jest nam potrzebne…